printlogo


کد خبر: 223197تاریخ: 1399/11/1 00:00
زوج خط دفاعی پرسپولیس در اراک، معضل بزرگ کادر فنی
انصاری نه، فعلاً گزینه‌ای ندارند

پرسپولیس در بازی با فولاد هر دو مدافع میانی اصلی‌اش را از دست داد. از بین کنعانی و سیدجلال گفته شد شرایط کنعانی بدتر است و شاید سه، چهار هفته در میدان نباشد هر چند کنعانی با محرومیتی که نصیبش شده حتماً بازی در اراک را از دست خواهد داد اما غیبتش در بازی‌های بعدی از همین حالا می‌تواند نگران‌کننده باشد.
چنانچه مصدومیت سیدجلال هم جدی باشد و او نتواند در بازی با آلومینیوم اراک حاضر شود، مشکلات کادر فنی سرخ‌ها برای این بازی بیشتر خواهد شد.
آنها در حال حاضر احسان حسینی و محمد انصاری را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارند که خیلی سخت به آنها اعتماد می‌کنند. در ده دقیقه پایانی بازی با فولاد احسان حسینی برای اولین بار در این فصل به میدان رفت که شاید یکی از گزینه‌ها برای بازی بعد هم باشد.
کادر فنی پرسپولیس اما از محمد انصاری استفاده نخواهد کرد چرا که این بازیکن بیشتر از 7 ماه است در هیچ مسابقه‌ای حاضر نبوده و تنها در دربی به لیست تیم راه یافت.
کادر فنی پرسپولیس به هیچ وجه قصد استفاده از انصاری را ندارد و اگر قرار بر غیبت هر دو مدافع میانی این تیم باشد باید یکی از هافبک‌های میانی‌شان مثل میلاد سرلک یا کمال کامیابی‌نیا را یک خط عقب‌تر بیاورند اما تا دیروز که هیچ ایده‌ای برای این کار نداشتند و قرار است امروز با مشخص شدن وضعیت سیدجلال به آن فکر کنند.

Page Generated in 0.0059 sec