printlogo


کد خبر: 223172تاریخ: 1399/11/1 00:00
لیگ برتر والیبال
رقابت حساس سایپا و هراز در هفته بیست و دوم

لیگ برتر والیبال هفته بیست و دوم خود را از صبح امروز پشت سر خواهد گذاشت. هفته‌ای که باز هم با شش مسابقه پیگیری می‌شود. در مهم‌ترین رقابت‌های این هفته، سپاهان صدرنشین با آذرباتری متحول شده دیدار می‌کند، شهرداری ارومیه به مصاف شهرداری قزوین می‌رود و فولاد سیرجان هم در نخستین بازی امروز با خاتم اردکان دیدار می‌کند. در حساس‌ترین رقابت هم تیم‌های سایپا و لبنیات هراز آمل به مصاف هم می‌روند. دو تیمی که در بالای جدول قرار دارند و شاید نزدیک‌ترین رقابت این هفته را برگزار کنند. لبنیات هراز آمل در شرایط برابر با صدرنشینان، با 15 برد در رده سوم قرار دارد و سایپا هم با 13 برد در رده پنجم جدول قرار دارد. این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که شاگردان شهنازی در سایپا به دنبال کم کردن فاصله خود با بالانشین‌ها هستند و هرازی‌ها هم به دنبال حفظ جایگاهی هستند که با طی یک روند خوب و مثبت به آن رسیده‌اند.
در سایر دیدارها، راه‌یاب ملل کردستان با شهرداری ورامین و پیکان با شهداب یزد مصاف می‌کنند. پیکانی‌ها در شرایطی که هنوز نتوانسته‌اند خودشان را از انتهای جدول دور کنند، یک رقابت سخت دیگر را باید با تیم چهارم جدول برگزار کنند. شهدابی که با 14 برد یکی از بالانشین‌های لیگ است و تلاش می‌کند با کسب پانزدهمین پیروزی، شانس این را داشته باشد که برای اولین بار یکی از رده‌های اول تا سوم را در اختیار بگیرد. پیش از دیدارهای این هفته، سپاهان اصفهان با 15 برد از 17 مسابقه در صدر قرار دارد و شهرداری ارومیه و هراز هم با همین شرایط و البته 2 بازی‌ بیشتر در رده‌های بعدی قرار دارند.
تیم‌های آذرباتری و راه‌یاب ملل کردستان همچنان با دو برد در انتهای جدول قرار دارند و اتفاق‌ عجیب و غریبی نیاز است تا این دو تیم را از رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدا کند. در رقابت‌های این هفته، تیم‌های هورسان رامسر و شهرداری گنبد با قرعه استراحت روبه‌رو هستند و
بازی نمی‌کنند.
 
برنامه رقابت‌های هفته بیست و دوم:
 فولاد سیرجان – خاتم اردکان (ساعت 11 – خانه والیبال)
راه‌یاب ملل کردستان – شهرداری ورامین (ساعت 11 – سالن فدراسیون والیبال)
سایپا – لبنیات هراز آمل (ساعت 14 – خانه والیبال)
آذرباتری ارومیه – فولاد مبارکه سپاهان (ساعت 14 – سالن فدراسیون والیبال)
پیکان تهران - شهداب یزد (ساعت 17 – خانه والیبال)
شهرداری ارومیه - شهرداری قزوین (ساعت 17 – سالن فدراسیون والیبال)

Page Generated in 0.0055 sec