printlogo


کد خبر: 222918تاریخ: 1399/10/25 00:00
خبر

تمرین تعطیل
با اعلام علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم و با نظر کادر فنی، تمرین دیروز سرخ‌پوشان تعطیل و بازیکنان از امروز (پنجشنبه) در تمرینات شرکت خواهند کرد. کادر فنی پرسپولیس به جهت فشردگی تمرینات و مسابقات، دیروز را به بازیکنان استراحت داد تا سرخ‌پوشان با تمرکز و آمادگی بیشتر در تمرینات و بازی‌های پیش رو شرکت کنند. البته شاید در این هوای آلوده یک روز هم تمرین برگزار نشود به نفع بازیکنان و کادر فنی باشد.
 
تسویه حساب با واراژدین
مهدی مهدیخانی حدود دو ماه قبل برای تقویت خط حمله، از تیم واراژدین کرواسی به پرسپولیس پیوست. از آنجا که مهدیخانی یک لژیونر ایرانی در فوتبال اروپا محسوب می‌شد، برای حضورش در پرسپولیس نیاز به پرداخت 50 هزاردلار برای جذب رضایتنامه بود. دیروز باشگاه پرسپولیس خبر داد این مبلغ به حساب باشگاه واراژدین واریز شده تا تسویه حساب کامل صورت بگیرد.
 
حمایت ماهینی از احمد نور
در حالی که احمد نوراللهی به خاطر دو، سه موقعیت گل خوبی که در دربی از دست داد تحت فشار قرار گرفت، مربیان و هم‌تیمی‌هایش از او حمایت کردند. در این میان حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس هم در توئیتی حمایتی نوشت: «روزی که قرار شد بره، با سیدجلال تصمیم گرفتیم بازوبند رو بدیم بهش و خودمون پشت سرش وارد زمین بشیم. گلش به الجزیره، به سپاهان در دقیقه 119، به استقلال همین دو سال پیش و ... . با ماها این کارو کردید حداقل با احمد نکنید، این بچه عالی بود، تو دربی فقط شانس نداشت.»
 
شانس لک برای عنوان تازه
کنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۵ نامزد بهترین بازیکن لیگ قهرمانان را اعلام کرده است که ۳ بازیکن از تیم پرسپولیس در این فهرست حضور دارند. از آنجایی که بشار و شجاع پرسپولیس را ترک کرده‌اند احتمالاً حامد لک رأی بیشتری خواهد آورد اما اگر آرای پرسپولیسی‌ها بین این سه بازیکن شکسته شود شاید لک نتواند بالاترین رأی را مال خود کند.

Page Generated in 0.0055 sec