printlogo


کد خبر: 222911تاریخ: 1399/10/25 00:00
خبر

بارسلونا به‌دنبال ستاره منچسترسیتی
سرخیو آگوئرو، فوق‌ستاره منچسترسیتی، زیر نظر بارسلونا قرار گرفته است. قرارداد این بازیکن 32ساله آرژانتینی در تابستان منقضی می‌شود و او می‌تواند با باشگاه‌های اروپایی بر سر انتقال آزاد در پایان فصل مذاکره کند.
به این ترتیب بارسا قصد دارد این مهاجم سابق اتلتیکومادرید را به اسپانیا برگرداند. آگوئرو همچنان منتظر پیشنهاد قرارداد جدید از سوی سیتی است. او 9 سال است که در این باشگاه حضور دارد.
این مهاجم را موریسیو پوچتینو، مربی پاری‌سن‌ژرمن هم می‌خواهد.
آگوئرو فعلاً در قرنطینه است، چراکه با فردی که دچار ویروس کرونا شده بود از نزدیک در ارتباط بوده است. پپ گواردیولا درباره او گفته: «او در قرنطینه و جدا از دیگران است. به نظرم او پس از 9، 10 روز برمی‌گردد.»
آگوئرو با منچسترسیتی توانسته چهاربار لیگ برتر، پنج‌بار جام اتحادیه و یک‌بار جام حذفی را فتح کند. گواردیولا هفته گذشته گفته بود نسبت به بازگشت او به اوج در این فصل خوشبین است. او اخیراً هم گفته: «امیدواریم او به‌زودی به بهترین فرم خود برسد. او نیاز به تمرین دارد و حالا اوضاع زانویش هم بهتر شده است. او در 10، 15 روز قبل از قرنطینه اوضاعی عالی داشت.»
 
 
هافبک ساسولو، هدف اصلی سیتی
منچسترسیتی به‌دنبال جذب مانوئل لوکاتلی، بازیکن ساسولو در تابستان است. سیتی این بازیکن 23ساله را زیر نظر دارد. او یکی از بهترین هافبک‌های میانی سری آ شده است.
سیتی می‌خواهد خط میانی‌اش را در تابستان تقویت کند و او جایگاهی ویژه در لیست خرید این تیم دارد. لوکاتلی در میلان چهره شد و اولین بازی‌اش در سری آ را در 18سالگی در این باشگاه در سال 2016 انجام داد. می‌گفتند او آینده خط میانی این تیم خواهد بود. اما او در سن‌سیرو ذخیره شد و به این ترتیب در سال 2018 به‌صورت قرضی به ساسولو پیوست. او تبدیل به بازیکن کلیدی روبرتو ده‌زربی و در سال گذشته میلادی هم به تیم ملی ایتالیا فراخوانده شد.
لوکاتلی که تا سال 2023 با ساسولو قرارداد دارد، شش بازی برای تیم ملی ایتالیا انجام داده و قیمت او دست‌کم 30میلیون پوند خواهد بود.
در کنار سیتی، یوونتوس هم او را زیر نظر گرفته است. قهرمان ایتالیا در تابستان گذشته تلاش کرد او را جذب کند و ایجنت او گفته انتقالش به این باشگاه در تابستان پیش‌رو غیرممکن نیست.
بازگشت به میلان، صدرنشین فعلی سری آ هم گزینه دیگر او است، اما به نظر می‌رسد آینده این بازیکن در خارج از ایتالیا رقم می‌خورد.
استفانو کاستل‌نووو، ایجنت او گفته است: «ما رابطه‌ای عالی با ساسولو داریم. این باشگاه واقعاً جاه‌طلب است. اما ببینیم چه می‌شود. اگر پیشنهاد خوبی برسد، به نفع همه خواهد بود که توافق حاصل شود. ما همیشه از ساسولو ممنون خواهیم بود. او البته همیشه از میلان سپاسگزار است، اما به نظرم او به‌دنبال تجربه جدیدی است؛ چه در ایتالیا باشد و چه در خارج. رویای او بازی در لیگ قهرمانان است و امیدواریم او و ساسولو در تابستان هدیه خوبی دریافت کنند.»
 
 
 سولشر: در بهترین زمان با لیورپول بازی می‌کنیم
اوله‌گونار سولشر گفته منچستریونایتد در بهترین زمان ممکن به مصاف لیورپول خواهد رفت. یونایتد برای اولین‌بار پس از سال 2017 به صدر جدول لیگ برتر راه یافته است. مربی یونایتد گفته نبرد آنفیلد در روز یکشنبه آزمونی برای شخصیت و کیفیت تیمش خواهد بود. سولشر می‌گوید: «چه موقعیت درخشانی داریم! ما می‌دانیم کارمان دشوار خواهد بود. لیورپول سه فصل و نیم باور نکردنی را گذرانده است، اما ما ذوق‌زده هستیم. زمان بازی ما از این بهتر نمی‌شد. ما مشتاق این بازی هستیم و این آزمون دیگری برای شخصیت و کیفیت ماست. ما در اوضاع خوبی به این مسابقه می‌رسیم.» یونایتد اخیراً در خانه برنلی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. سولشر گفت بازی مقابل برنلی همیشه دشوار است: «بازیکنان بین دو نیمه بسیار احساساتی شده بودند. من باید بین دو نیمه آنها را آرام می‌کردم، چون احساسات‌شان بسیار بالا بود. ما باید کنترل بازی را در دست می‌گرفتیم و در نیمه دوم واقعاً عالی بازی کردیم و در نهایت هم پیروز شدیم.»
 

Page Generated in 0.0066 sec