printlogo


کد خبر: 222910تاریخ: 1399/10/25 00:00
درخشش جیمز و دومین باخت سنگین راکتس

لبرون جیمز در سه کوارتر 26 امتیاز گرفت و لس‌آنجلس لیکرز در پیروزی درخشان 100 بر 117 برابر هیوستون راکتس هرگز عقب نیفتاد. آنتونی دیویس هم 19 امتیاز و 10 ریباند اضافه کرد تا لیکرز بعد از برد 102 بر 120 دوشنبه صبح یک‌بار دیگر با اختلاف، راکتس را شکست دهد.
لس‌آنجلس در بیشتر دقایق بازی حدود 20 امتیاز از حریف پیش بود در دیداری که جیمز هاردن، ستاره راکتس، تنها توانست پنج‌تا از پرتاب‌هایش را به امتیاز تبدیل کند و راکتس در ریباند 42 بر 55 از حریف عقب بود. راکتس پنج امتیاز اول کوارتر چهارم را گرفت اما با پرتاب سه‌امتیازی جیمز این روند متوقف شد و در حالی که ده و نیم دقیقه به پایان مانده بود و تیمش 76 بر 100 جلو افتاده بود، جیمز به نیمکت رفت. کریستین وود 18 امتیاز و 8 ریباند داشت و هاردن 16 امتیاز، هفت ریباند و شش پاس منجر به کسب امتیاز داشت در مسابقه‌ای که هیچ‌کدام از بازیکنان ترکیب اصلی هیوستون در کوارتر چهارم بازی نکردند.
چند ساعت قبل از بازی دامارکوس کازینز از راکتس و مارکیف موریس از لیکرز به‌خاطر درگیری در بازی قبلی دو تیم که به اخراج موریس انجامید، جریمه شدند؛ موریس 35هزار دلار و کازینز 10هزار دلار.
لیکرز در دیدار بعدی خود امروز در اوکلاهما بازی می‌کند، راکتس هم که در شش بازی بعدی خود تنها در یکی میزبان است، بامداد فردا با سن آنتونیو روبه‌رو می‌شود.
هاردن، سوپراستار هیوستن راکتس، اکنون بیش از پیش از ناکامی‌های تیمش ناراحت است و حتی در شبکه‌های اجتماعی نوشت، تیم ما به قدر کافی خوب نیست و مشکلاتش هم دیگر درست نمی‌شود. از تابستان بحث رفتن او مطرح است اگرچه به نظر نمی‌رسد فعلاً این اتفاق رخ دهد.
 

Page Generated in 0.0066 sec