printlogo


کد خبر: 222903تاریخ: 1399/10/25 00:00
خبر

اول بهمن، انتخابات کمیسیون ورزشکاران پارالمپیک
رقابت 13 ورزشکار برای 9 صندلی
نخستین انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک به صورت مجازی اول بهمن ماه جاری برای یک دوره ۴ ساله برگزار می‌شود. واجدان شرایط رأی دادن، کلیه ورزشکاران شرکت‌کننده در سه دوره آخر پارالمپیک تابستانی و زمستانی هستند که تعلیق و یا محرومیت در زمان برگزاری انتخابات ندارند. با در نظر گرفتن این شرایط ۱۸۳ ورزشکار از ۶ فدراسیون تنیس روی میز، جانبازان و معلولین، تیراندازی با کمان، تنیس، قایقرانی و نابینایان و کم‌بینایان می‌توانند در این رأی‌گیری شرکت کنند. در این انتخابات ۱۳ نفر از نامزدهای نهایی واجد شرایط طبق فهرست الفبایی ذیل برای کسب ۹ کرسی عضویت و ۲ کرسی عضویت علی‌البدل به رقابت می‌پردازند.
سمیرا ارم، حامد امیری، صادق بیگدلی، رضا پیدایش، عبدالرضا جوکار، جواد حردانی، غلامرضا رحیمی، احمدرضا شاه حسینی اردکانی، رمضان صالحی حاجیکلایی، داود علی پوریان، صادق کلهر، سجاد محمدیان و زهرا نعمتی، کاندیداهای عضویت در کمیسیون ورزشکاران پارالمپیک هستند.
 
 
به علت خرابی سیستم گرمایشی
تیراندازان ملی‌پوش در سرما هدفگیری می‌کنند!
سیستم گرمایشی فدراسیون تیراندازی با مشکلات زیادی روبه‌رو است، به طوری که ملی‌پوشان تیراندازی کشورمان در جلسه با معاون وزیر خواستار حل این مشکل شدند، چون مجبورند برای آمادگی خود در فصل زمستان به اجبار در سرما هدفگیری کنند!
مشکلات در فدراسیون تیراندازی تمامی ندارد، طوری که روز گذشته ملی‌پوشان از سردی بیش از حد سالن‌های تیراندازی به علی‌نژاد معاون وزیر ورزش گلایه گردند. گویا خرابی سیستم گرمایشی فدراسیون، سالن‌های تیراندازی و آبگرم خوابگاه‌ها همانند کمبود فشنگ و ساچمه همیشگی بوده و حتی این مشکل در تابستان برای سیستم‌های سرمایشی نیز وجود داشته است.
ملی‌پوشان تیراندازی و المپین‌ها در این اواخر با مشکلات زیادی همچون کمبود فشنگ و ساچمه، تعطیلی مسابقات برون مرزی به دلیل شیوع کرونا، انجام تمرینات در خانه با وسایل شبیه‌ساز، تعطیلی خوابگاه‌ها و رستوران، تعطیلی اردوها به دلیل عدم تمدید قرارداد سرمربی تفنگ و غیبتش، خرابی سلاح ملی‌پوشان تپانچه، خرابی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و ... مواجه بوده‌اند.
هر چند که برخی از این مشکلات همچون شیوع کرونا قابل پیش‌بینی و حتی پیشگیری نبوده است اما با پیگیری مسئولان فدراسیون مشکلات به ظاهر کوچک به راحتی قابل رفع است. شاید مسئول تعمیر این وسایل، شرکت توسعه و تجهیز باشد اما به هر حال مسئولان فدراسیون باید برای رفع آن پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا این مشکل بدون آسیب زدن به تمرینات ملی‌پوشان المپیکی به زودی حل شود. نه اینکه تا حدی مشکل حاد شود که ملی‌پوشان به دلیل کرخت شدن انگشتان دست نتوانند ماشه سلاح را بفشارند. البته علی‌نژاد قول تعمیر این وسایل را به ملی‌پوشان داده است و باید دید این مشکل چه زمانی رفع می‌شود.

 


Page Generated in 0.0056 sec