printlogo


کد خبر: 222872تاریخ: 1399/10/25 00:00
اردوگاه آبی

جلسه دیاباته و مددی
شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی تیم استقلال دیروز به محل این باشگاه رفت و جلسه‌ای را با احمد مددی برگزار کرد. مهاجم استقلال در این جلسه که در فضایی مثبت و دوستانه برگزار شد، شایعات اخیر مبنی بر اختلافش با کادر فنی استقلال را تکذیب و اعلام کرد با قدرت به کارش به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای برای موفقیت استقلال ادامه می‌دهد. در این جلسه دیاباته و مددی در خصوص نحوه پرداخت مطالبات این بازیکن هم گفت‌وگو کردند.
 
استارت استقلال با بازگشت صمد
صمد مرفاوی، مربی تیم استقلال که به ویروس کرونا مبتلا شده بود 3 بازی گذشته آبی‌پوشان مقابل گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و پرسپولیس را به همین خاطر از دست داد.
 مرفاوی روز سه‌شنبه تست مجدد کرونا داد و این تست منفی شد تا مشخص شود سلامتی‌اش را به دست آورده است. 
درباره مرفاوی شایعاتی پیرامون جدایی‌اش از کادر فنی استقلال مطرح شده بود، اما این مسأله صحت ندارد و با منفی شدن تست کرونا او از امروز (پنجشنبه) به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد. 
تمرین استقلال دیروز با نظر محمود فکری تعطیل اعلام شد و قرار است آبی‌ها از امروز کارشان را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند. استقلال در بازی دربی خوب کار نکرد و عملکرد این تیم در نیمه دوم با انتقاد زیادی روبه‌رو شد.
 فکری و شاگردانش شانس آوردند که این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید وگرنه به‌طور حتم شرایط استقلال به‌هم می‌ریخت و استقلال نمی‌توانست در ادامه لیگ چندان موفق باشد. 
استقلالی‌ها اما یک بازی مهم دارند و برای بازی با تراکتور از امروز استارات می‌زنند. در این میان استقلال به‌خاطر حواشی بعد از دربی دو بازیکن خود را از دست داده است.  یلیچ و فرشید باقری دو بازیکنی هستند که بعد از دربی از جمع آبی‌ها جدا شدند، البته امکان بازگشت باقری به جمع استقلالی‌ها هست اما باید محمود فکری در این خصوص رضایت دهد.
 

Page Generated in 0.0048 sec