printlogo


کد خبر: 222859تاریخ: 1399/10/25 00:00
سوژه

جلسه مهم مدیران ذوب‌آهن درباره وضعیت تیم
اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن طی چند روز گذشته جلساتی را به صورت اضطراری در خصوص وضعیت تیم برگزار و با یکدیگر به مشورت پرداختند. مدیران ذوب‌آهن در این دو جلسه که هنوز خروجی آن مشخص و رسانه‌ای نشده، در مورد وضعیت و شرایط تیم و همچنین بحث کادرفنی و سرمربیگری گفت‌وگو کردند. تصمیمات اتخاذ شده هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن قرار است به زودی اعلام شود اما خبر می‌رسد باز هم هیأت مدیره قصد دارد از کادرفنی حمایت کند اما در مورد مدیریت باشگاه احتمال تغییر وجود دارد. جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مدت اخیر خیلی کم در باشگاه حضور داشت و کنار تیم بود که این مسأله باعث شد انتقادهای زیادی در مورد او مطرح شود.
 با این شرایط هیچ بعید نیست به زودی شاهد تغییر مدیریت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان باشیم.
 
 
بائو به کادر فنی نساجی اضافه شد
میثم بائو از پیشکسوتان قائمشهری باشگاه نساجی با درخواست سرمربی تیم و موافقت باشگاه به کادر فنی تیم نساجی مازندران اضافه شد. بائو از دیروز هم در تمرینات این تیم شرکت کرد. نکته جالب در مورد حضور میثم بائو در کادرفنی نساجی این است که مسئولان باشگاه مازندرانی از یکی، دو هفته قبل تصمیم به تقویت کادرفنی گرفتند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بالاخره میثم بائو به عنوان نفر جدید انتخاب شد تا به وحید فاضلی کمک کند. بائو پیش از این هم در نساجی حضور داشت که این بار باید دید می‌تواند خواسته‌ها را برآورده کند یا نه. 
 
 
دژاگه فردا برمی‌گردد
اشکان دژاگه هافبک- مهاجم تراکتور از روز جمعه در تمرینات این تیم حاضر می‌شود. دژاگه که هفته گذشته راهی آلمان شده بود، امروز (پنجشنبه) به ایران برمی‌گردد و از فردا (جمعه) به تمرینات تیم ملحق خواهد شد. تراکتور دوشنبه ۲۹ دی ماه در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال میزبان استقلال است.
 
 
برزای: بالانشین لیگ بیستم خواهیم شد
بهنام برزای که این فصل در نقش مدافع در ترکیب گل‌گهر سیرجان حضور پیدا کرده، از اینکه در این پست بازی می‌کند راضی و خوشحال است. برزای درباره شرایط گل‌گهر قبل از دیدار با آلومینیوم اراک می‌گوید: «خدا را شکر در این چند روزی که تعطیل بودیم خیلی خوب تمرین کردیم. ما به هر بازی به حکم فینال نگاه می‌کنیم و در این بازی هم هدفی جز این نداریم و می‌خواهیم برنده بازی باشیم. آلومینیوم اراک واقعاً در لیگ امسال شگفتی آفرید و خیلی خوب کار کرد و ما می‌دانیم هجومی بازی می‌کند و تیم خطرناکی است و من هم به عنوان یک عضو از دفاع به همراه بقیه باید حواسم به مهاجمان آنها باشد؛ گرچه خودمان یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را داریم و فکر می‌کنم آقای گل امسال از تیم ما انتخاب شود.» مدافع گل‌گهر در رابطه با اینکه آیا در پست غیرتخصصی یعنی دفاع راست جا افتاده یا خیر ادامه می‌دهد: «الان که به خواسته آقای قلعه‌نویی دارم در پست دفاع راست بازی می‌کنم و خدا را شکر توانستم توقعات را برآورده کنم. به این فکر می‌کنم از اول باید در همین پست بازی می‌کردم! من به غیر از دروازه حاضرم در هر جایی که امیرخان دستور می‌دهد به میدان بروم. مهم خوب کار کردن و ارائه یک بازی تیمی خوب است.» بهنام برزای در مورد اینکه چرا از کورس عقب افتاده‌اند، می‌گوید: «ما یکی، دو بازی عقب‌افتاده داریم وگرنه جایگاه‌مان اینجای جدول نیست و تیم‌های دیگر هم از این فرصت خوب استفاده کردند و امتیاز گرفتند ولی ما همان گل‌گهر اول فصل و حتی بهتر از آن هستیم. بالانشین لیگ بیستم خواهیم شد و خواهیم ماند.»
 

 


Page Generated in 0.0043 sec