printlogo


کد خبر: 222764تاریخ: 1399/10/23 00:00
نقل قول

پیروانی: بهترین کادر فنی را داریم
افشین پیروانی پس از تساوی دربی 94 گفت: در این مسابقه حق به حقدار نرسید. ما مستحق پیروزی بودیم و نشان دادیم که اگر به فینال آسیا رسیدیم، بحق بوده است. وی در مورد اینکه گل‌محمدی کم مانده بود نیمه مربیان را پیروز شود، گفت: ما بهترین مربی و کادر فنی بادانشی را داریم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم اما موقعیت‌هایمان گل نشد. حتماً در بازی‌های بعد بهتر نتیجه می‌گیریم.مدیر تیم پرسپولیس در مورد اینکه داوری چگونه بود، گفت: قضاوت کرمانشاهی خوب بود اما در صحنه‌ای که بازیکن ما تک به تک بود و رویش خطا شد، باید یار حریف را اخراج می‌کرد. حالا نمی‌خواهیم دیگر زیاد در مورد داوری صحبت کنیم.
 
مطهری: عالی بازی کردیم
حمید مطهری پس از تساوی دو بر دو در دربی 94 در جمع خبرنگاران گفت: گل اول بازی را به دلیل عدم تمرکز دریافت کردیم، شما دیدید که فوتبال رو به جلو داشتیم، استفاده از تمام فضاها، استفاده از کانال‌های کناری، گل‌هایی که زدیم، انتقال به حمله عالی و گل‌های عالی و در کل هواداران فوتبال از بازی ما لذت بردند.وی افزود: گل دومی که خوردیم خیلی به ما ضربه زد. باید پیروز می‌شدیم و باید روی موقعیت‌ها بهتر عمل می‌کردیم. همیشه به کار زیاد و تلاش اعتقاد داریم و باید این نقیصه را بهبود ببخشیم.
 
عالیشاه: یکسری موج‌سواری می‌کنند
امید عالیشاه پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 94 گفت: ما می‌توانستیم این بازی را با اختلاف ببریم. استقلال امروز خیلی بد بازی کرد. ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و برنده شویم. این قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنید، می‌خورید.هافبک پرسپولیس در مورد اینکه این تیم بعد از بازی‌های آسیایی هنوز به شرایط خوب خودش بازنگشته، گفت: خیلی‌ها دوست دارند که پرسپولیس به حاشیه برود و ضربه بخورد، شما کدام تیم را دیدید که 4 سال قهرمان شده باشد و یک فصل هم با تفاضل گل نایب قهرمان شود. ما در حذفی و آسیایی نتایج خوبی گرفتیم.
وی ادامه داد: درست است که انتظارات از تیم بالاست اما این افت و خیز طبیعی است و هواداران نگران نباشند. یکسری افراد موج‌سواری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند اما مطمئناً بهتر خواهیم شد.
 

Page Generated in 0.0043 sec