printlogo


کد خبر: 222759تاریخ: 1399/10/23 00:00
حاشیه

طعنه یحیی به نیمکت حریف
در نیمه نخست بازی نیمکت‌نشینان استقلال در غیاب تماشاگران خود، بازیکنان را تشویق کردند و گل‌محمدی نیز به آنها کنایه زد. از ابتدای بازی چندنفر از اعضای کادرفنی و تدارکات و... در حال حمایت از بازیکنان بودند و یحیی گل‌محمدی هم خطاب به نیمکت‌نشینان خودی گفت که برای آنها شیپور و پرچم ببرید! همچنین او به ناظر بازی هم گفت که حاضران روی سکو به نفع تیم استقلال اعتراض می‌کنند و روند بازی را تحت تأثیر قرار داده‌اند.
 
اخطار به عسگری
بعد از صحنه مشکوک داوری و خطای عارف غلامی روی مهدی عبدی که تنها با کارت زرد داور همراه شد نیمکت پرسپولیس مثل اسپند روی آتش به هوا پرید و این وسط چشم کرمانشاهی، محمد عسگری آنالیزور سرخ‌ها را گرفت که انگار صدایش بلندتر از بقیه بود و به او کارت زرد داد.
 
شادی گل جالب عبدی
با اینکه در بازی مقابل سپاهان، یحیی گل‌محمدی به نوعی مهدی عبدی را تنبیه کرده و تنها در وقت‌های تلف شده به بازی فرستاده بود اما در این بازی وقتی یحیی دوباره به مهاجم جوانش اعتماد کرد، عبدی هم قدرشناس بود و گل زد. با این وجود حرکت عبدی بعد از گل جالب‌تر بود و مستقیم سراغ یحیی رفت و او را بشدت در آغوش کشید تا مشخص شود او هنوز جوان‌تر از این حرف‌هاست که از مربی خودش دلگیر شود و در هر حالتی به خاطر موقعیتی که در آن قرار گرفته، قدردان کادر فنی است.
 
تذکر آقا کریم
زمانی که محمد نادری در دقیقه 65 تعویض شد و جای خود را به محمد دانشگر داد، یکی از اعضای پرسپولیس خطاب به او گفت کار خدا را ببین، که این جمله به گوش کریم باقری رسید و او با فریادی بلند این فرد را به سکوت دعوت کرد. نادری در این بازی مطابق انتظار عملکرد خوبی نداشت و یکی از مقصران گل دریافتی اول تیمش بود.

Page Generated in 0.0049 sec