printlogo


کد خبر: 222746تاریخ: 1399/10/23 00:00
مصاحبه و خبر

رئیس فیفا تماشاگر بازی دوستانه رقیب ایران با کویت
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار دوستانه عراق با کویت را از نزدیک تماشا می‌کند. سایت «الکره العراقیه» خبر داد عدنان درجال، وزیر ورزش این کشور در ملاقات اخیرش با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا او را برای حضور در عراق دعوت کرد.طبق این دعوت اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار دوستانه تیم ملی عراق با کویت در ماه آینده را از نزدیک تماشا خواهد کرد. عراق یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 است.
 
 
صالحی: مظاهری دو پرونده داشت هر دو به نفع او شد
سایت فدراسیون از سوی کمیته استیناف خبر داد که رشید مظاهری پرونده‌ای در این کمیته ندارد که با اعتراض باشگاه تراکتور به دو رأی کمیته وضعیت در مورد این بازیکن هر دو پرونده به کمیته استیناف رفته بود.
در این خصوص علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف می‌گوید: «با توجه به شکایت باشگاه تراکتور از مظاهری بابت فسخ غیر قانونی کمیته وضعیت حکم به قانونی بودن این قرارداد داد و باشگاه تراکتور به این حکم اعتراض کرد و پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شد. ما هم پس از بررسی مدارک حکم به قانونی بودن فسخ قرارداد دادیم.»
صالحی ادامه می‌دهد: «این پرونده اول بود که بسته شد اما رشید مظاهری از باشگاه تراکتور برای گرفتن مطالباتش که مبلغی بالای 500 میلیون تومان بود از این باشگاه شکایت به کمیته وضعیت کرد که این کمیته رأی به پرداخت این پول از سوی تراکتور کرد. باشگاه تراکتور باز هم به این رأی به کمیته استیناف اعتراض زد و ما هم این پرونده را بررسی کردیم و ما باز هم حکم تعیین وضعیت را تأیید و اعلام کردیم باشگاه تراکتور باید این مبلغ را به این بازیکن بدهد. البته به نظرم این حکم رسانه‌ای نشده و به همین دلیل این شائبه‌ها به وجود آمده که هنوز پرونده رشید مظاهری در کمیته استیناف باز است. هیچ مورد دیگری از مظاهری در کمیته استیناف مطرح نیست و هرگز جایی نگفته‌ام که این بازیکن باید 4 ماه محروم شود.»

Page Generated in 0.0050 sec