printlogo


کد خبر: 222730تاریخ: 1399/10/23 00:00
سوت‌های کرمانشاهی به سود پرسپولیس بود
فکری: شاید ترسیدیم یا استرس داشتیم
فکری: «به هر دو تیم بخصوص بازیکنان استقلال که با تمام توان تلاش کـردند خستــه نباشید می‌گــویــم. می‌توانستیم برنده بازی باشیــم

با اینکه از فکری انتظار بود با این تیم آماده برنده دربی باشد که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی تمام شد، اما او از نتیجه به دست آمده راضی بود.
 سرمربی استقلال در وصف این بازی چنین گفته: «تک‌تک بازیکنان‌مان بابت تلاش‌شان تشکر می‌کنم. اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم که منجر به گل خوردن ما شد اما تلاش بازیکنان ما ستودنی بود.» 
فکری درباره تعویض‌هایش نیز گفت: «تعویض‌های ما بر اساس این بود که از گلی که زده بودیم محافظت کنیم همچنین به موقعیت‌های بهتری برسیم.  ا شاید حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. روی اشتباهاتی که انجام دادیم به حریف‌مان به‌راحتی فرصت دادیم. می‌توانستیم حتی از گل زده خودمان محافظت و از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم. شاید بچه‌ها ترسیدند یا استرس گرفتند. اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم اما می‌توانستیم همان یک گل را حفظ کنیم و برنده بازی شویم. امسال تیم خوبی درست کردیم اما دربی اینطور نیست که نتیجه بازی به نفع تیمی باشد که شرایط بهتری در جدول دارد. 
شاید نتیجه بازی برعکس شود. با توجه به اینکه یک گل جلو افتاده بودیم بچه‌های ما فکر کردند بازی تمام شده است.» 
سرمربی استقلال اعتقاد دارد کرمانشاهی هم استرس داشته است: «رضا کرمانشاهی در نیمه اول استرس داشت، در یک صحنه به بازیکن ما کارت داد و در صحنه مشابه آن هم می‌توانست به سیدجلال حسینی کارت بدهد. داور در نیمه دوم هم استرس زیادی داشت. فکر می‌کنم سوت‌هایش بیشتر به نفع پرسپولیس بود، اما به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم به داوران ما توجه بیشتری شود و داوران زیادی را از ایران در بازی‌های بین‌المللی ببینیم.» 
فکری در نهایت گفت: «به هر دو تیم بخصوص بازیکنان استقلال که با تمام توان تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما شاید گل زودهنگام باعث وارد شدن استرس به بازیکنان شد. با این حال در نیمه اول روند خوبی داشتیم. اگر آن پنالتی که اتفاق افتاد گرفته می‌شد روند بازی عوض می‌شد. وقتی پرسپولیس یک بر صفر عقب بود و تمام تلاشش را کرد که این عقب‌افتادگی را جبران کند و این طبیعی است؛ عده‌ای از بازیکنان‌مان به‌هم ریختند. شاید به‌خاطر کم‌تجربگی یا اعتماد به نفس بالا بود.»

Page Generated in 0.0049 sec