printlogo


کد خبر: 222728تاریخ: 1399/10/23 00:00
اردوگاه آبی

تکذیب تغییر داور دربی
پیش از بازی دربی گفته شد تا لحظات آخر محمدحسین زاهدی‌فر داور این بازی بوده است اما در نهایت با اصرار مسعود مرادی رضا کرمانشاهی داور این دیدار اعلام شده، اما روز گذشته وقتی خبرنگاران سراغ اصفهانیان رفتند و در این خصوص از او سؤال کردند با رد شایعات مطرح‌شده ادعا کرد از همان ابتدا انتخاب کمیته داوران کرمانشاهی بوده.
 اصفهانیان در این زمینه گفت: «چه کسانی می‌گویند؟ باید از سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شود. اینکه دیگران بگویند دلیل نمی‌شود. از همان ابتدا انتخاب ما کرمانشاهی بود.»
 
پیش‌بینی عضو هیأت‌مدیره
عبدیان، یکی از اعضای هیأت‌مدیره استقلال قبل از بازی دربی با تأکید بر اینکه از فکری حمایت می‌کنند اینطور گفت: «قطعاً ما او را انتخاب کردیم که از وی حمایت کنیم.» او در خصوص بدهی‌های استقلال گفت: «کدام بدهی؟ هیچ مشکلی به وجود نیامده و کسی از ما چیزی نخواسته است. 
بدهی وجود دارد ولی الان کسی پولی نخواسته است.» همچنین عبدیان پیش از بازی در مورد پیش‌بینی دیدار گفت: «من فکر می‌کنم 3 بر صفر ببریم.»
 
دسته‌گل نادری برای یحیی
محمد نادری سرانجام بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به بازی دربی رسید و دیروز در ترکیب استقلال قرار گرفت.
نادری که فصل پیش در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد و از این تیم به استقلال آمد، قبل از بازی به سراغ یحیی گل‌محمدی رفت و برای این مربی گل برد تا نشان دهد دلخوری از یحیی ندارد.
 اما پیش از شروع فصل به‌دلیل اینکه گفته شد یحیی اعتقادی به این بازیکن ندارد تصمیم گرفت به استقلال بیاید و فکری هم در فصل جاری نشان داده به این بازیکن اعتقاد زیادی دارد و در خیلی از بازی‌ها میلیچ نیمکت‌نشین نادری شده است.
 

Page Generated in 0.0051 sec