printlogo


کد خبر: 222727تاریخ: 1399/10/23 00:00
دربی اولی‌ها نمره قبولی نگرفتند

 
برای دربی 94 استقلال بازیکنان جدیدی را در اختیار داشت که برای نخستین‌بار در این مسابقه حساس به میدان می‌رفتند. اینکه یک بازیکن جدید، حتی با توانایی‌های بسیار در تیم‌های سابق خود بتواند در دربی هم مؤثر و مفید باشد، نکته مهمی است که برای برخی بازیکنان رخ می‌دهد و برای خیلی‌ها نه. این اتفاق در دربی 94 هم رخ داد و بازیکنانی که برای نخستین‌بار در این دیدار حساس و البته ترکیب استقلال به میدان می‌رفتند، عملکردی نه‌چندان جالب را ارائه دادند.
محمدرشید مظاهری درون دروازه، محمدحسین مرادمند در مرکز خط دفاع، احمد موسوی در دفاع راست و مهدی مهدی‌پور در مرکز زمین جزو بازیکنانی بودند که اولین دربی خود را پشت سر می‌گذاشتند. مظاهری که در بازی‌های اخیر تنها دو گل دریافت کرده و در چهار دیدار دروازه استقلال را بسته نگه داشته بود، امیدوارانه پا به زمین گذاشت. خیلی‌ها بر این عقیده بودند که مظاهری می‌تواند یکی از مهره‌های مؤثر استقلال در مسیر پیروزی باشد اما رشید با رشید سابق فرق داشت و نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. مظاهری البته اشتباه بزرگی مرتکب نشد اما اگر مثل بازی‌های قبل بود، شاید می‌توانست حداقل یکی از گل‌ها را دریافت نکند.
محمدحسین مرادمند بر خلاف بازی‌های قبل که زوج مطمئنی را همراه با عارف غلامی تشکیل داده بود، در دربی 94 انتظارها را برآورده نکرد. او یکی از مقصران اصلی در به ثمر رسیدن گل اول پرسپولیس بود و البته در یکی دو صحنه دیگر هم با اشتباه‌های خود، مهاجمان پرسپولیس را در موقعیت گل قرار داد. او با روز خوب خود فاصله داشت و همین مسأله یکی از دلایل ایجاد موقعیت‌های فراوان برای پرسپولیس بود.
مهدی مهدی‌پور هم در خط میانی نتوانست مثل بازی‌های قبل مؤثر باشد. هرچند او تلاش فراوانی انجام داد اما در اداره بازی به سود استقلال ناکام بود و فکری هم در دقایق پایانی تصمیم گرفت فرشید اسماعیلی را به‌جای او وارد زمین کند. در کل بازیکنانی که از استقلال و برای نخستین‌بار دربی را تجربه می‌کردند، با اوج خود فاصله داشتند و نمره قبولی نگرفتند.
 

Page Generated in 0.0051 sec