printlogo


کد خبر: 222718تاریخ: 1399/10/23 00:00
خبر

پدیده پاراآسیایی جاکارتا، پارالمپیک را از دست داد
اسلامی با مصدومیت به توکیو می‌رود
قهرمان دو ۱۵۰۰ متر نابینایان در جاکارتا که در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی و کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک توکیو بود از آسیب‌دیدگی مچ پای راستش خبر داد. حمید اسلامی با اشاره به شرایطی که در این چند روز برایش پیش آمده، گفت: «به دلیل آسیب‌دیدگی مچ پای راستم مدتی است شرایط تمرین در دو ۱۵۰۰ متر را ندارم و با انجام کار فیزیوتراپی تلاش می‌کنم درد مچ پایم را کاهش دهم.» او در پاسخ به این پرسش که با وضعیت پیش آمده امکان شرکت در مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی را دارید یا خیر، ادامه داد: «مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی آخرین فرصت برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک توکیو است که اسفند در شیراز برگزار می‌شود، چون در حال حاضر امکان انجام تمرینات حرفه‌ای را ندارم، تصور نمی‌کنم با وضعیت کنونی به این مسابقات برسم.» اسلامی که در جاکارتا به دلیل جاماندن مدارکش مدال برنز بازی‌ها را از دست داد، درباره آخرین وضعیتش گفت: «بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردم و تلاشم بر این بود که پس از ناکامی در پارالمپیک ریو، این دوره با کسب سهمیه ورودی در دو ۱۵۰۰ متر نابینایان بهترین عملکرد را در توکیو داشته باشم که متأسفانه این دوره از بازی‌ها را نیز از دست دادم.»
 
 
دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینای اعزامی به امارات مشخص شدند
8 نفر به دنبال بلیت توکیو
۸ دوومیدانی‌کار نابینا و کم‌بینا برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک توکیو و تأیید کلاس‌بندی پزشکی بهمن ماه عازم امارات می‌شوند. مسابقات بین‌المللی پارادوومیدانی برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک توکیو و تأیید کلاس‌بندی پزشکی از ۱۸ تا ۲۶ بهمن در فزاغ امارات برگزار می‌شود. مهدی اولاد (پرتابگر دیسک و وزنه)، علی نجیمی (دونده دو ۱۵۰۰ متر)، هاجر صفرزاده (دونده دو ۴۰۰ و ۱۵۰۰ متر)، مسعود حیدری (پرتابگر دیسک و وزنه)، مهدی مرادی (دونده دو ۲۰۰ متر)، علی پیروز (پرتابگر دیسک)، بهزاد عزیزی (پرتابگر نیزه) و سامان پاکباز (پرتابگر وزنه و دیسک) دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینای اعزامی به امارات هستند. ابراهیم مومنی و مهدی رحیمی هدایت این تیم را در امارات برعهده دارند.
 
 
پایان مرحله دوم اردوی بانوان کاراته در کیش
آغاز دور جدید تمرینات از 28 دی در پایتخت
مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان که در جزیره کیش جریان داشت روز گذشته به پایان رسید و ملی‌پوشان به تهران بازگشتند تا پس از چند روز استراحت مجدداً مرحله جدید اردوی تمرینی خود را در پایتخت استارت بزنند. مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان که از ۴ دی در مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شده بود پس از ۱۸ روز تمرین کاراته‌کاها دیروز در این جزیره زیبا به پایان رسید. در این مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، شیما آل سعدی، فاطمه سعادتی و نگین آلتونی حضور داشتند. طبق اعلام کادر فنی، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان از ۲۸ دی الی ۴ بهمن ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی انقلاب شروع می‌شود. ردوهای ملی‌پوشان کاراته ایران جهت حضور در رقابت‌های کاراته وان مراکش که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

 


Page Generated in 0.0040 sec