printlogo


کد خبر: 222716تاریخ: 1399/10/23 00:00
شگفتی‌سازی گنبد در لیگی که هر روز جذاب‌تر می‌شود
باخت صبحگاهــی ارومیــه!

لیگ والیبال هر روز جذاب‌تر می‌شود. لیگ امسال این رشته از همان ابتدا نوید یک رقابت نزدیک و چند‌تیمی برای قهرمانی را می‌داد. با این حال هرچه به جلو رفت و رقابت‌های بیشتری برگزار شد، هم به تعداد تیم‌های مدعی افزوده شد و هم با چالش مواجه شدن تیم‌های مدعی بیشتر و بیشتر شد. اوج این اتفاق شاید صبح دیروز بود. تیم شهرداری ارومیه که یکی از بالانشین‌های جدول و از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است، در یک بازی عجیب و جذاب با حساب 3 بر یک به شهرداری گنبدی باخت که در نیمه پایینی جدول قرار دارد و روی کاغذ هیچ شانسی برای پیروزی نداشت.شاگردان پیمان اکبری که در بازی روز شنبه خود هم بازی دو بر صفر برده را باخته بودند، واضح بود که هنوز آن بازی و باخت به شهداب را هضم و فراموش نکرده بودند و ترس از باخت، دومین شکست پیاپی را در نیم‌فصل دوم به آنها تحمیل کرد. باختی که در مجموع برای چهارمین بار تجربه‌اش می‌کردند و اولین تیم بالای جدولی شدند که چهار باخت در مقابل نامشان درج شد. ثبت این اتفاق جذابیت این لیگ 14 تیمی را از چیزی که بود هم بیشتر کرد. تا پیش از این برد و باخت‌ها معمولاً بین پنج، شش تیم بالایی جدول اتفاق می‌افتاد اما حالا تیمی از رده نهم جدول تیم دوم جدول را به این راحتی از پیش رو برمی‌دارد. نتیجه‌ای که اگر در پلی‌آف ثبت شود، خیلی راحت می‌تواند ثمره یک فصل تلاش تیمی مانند شهرداری ارومیه را از بین ببرد.
با توجه به شرایط سایر تیم‌ها شاید این باخت فعلاً تأثیر خیلی بزرگی روی شرایط این تیم مدعی نداشته باشد اما باید خیلی زود جلوی چنین باخت‌هایی را پیش از آغاز پلی‌آف بگیرد.
در دیگر بازی جالب صبح دیروز هم سایپا در حالی جدال خودروسازان را از پیکان برد که ثمره این برد دو بازیکن مصدوم برایشان به همراه داشت. پاسور جوان سایپا و جواد معنوی‌نژاد با مصدومیت از بازی بیرون رفتند اما هیچ‌کدام مانعی برای بردشان نشد.
در مقابل امیر حسینی و رضا صفایی که از جمع سایپا جدا شده بودند و با لباس پیکان مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بودند، نتوانستند کاری از پیش ببرند و یک باخت دیگر برای پیکانی ثبت شد که هنوز نتوانسته از انتهای جدول فاصله بگیرد.

Page Generated in 0.0048 sec