printlogo


کد خبر: 222711تاریخ: 1399/10/23 00:00
فوتسال

مس نامزد بهترین تیم باشگاهی فوتسال
تیم فوتسال مس سونگون یکی از 10 نامزد عنوان بهترین تیم باشگاهی فوتسال جهان در سال 2020، از نگاه سایت جهانی فوتسال پلنت است. اینتر موویستار و بارسلونای اسپانیا، مگنوس و کورینتیانس برزیل، KPRF مسکوی روسیه، اسپورتینگ پرتغال، ناگویا اوشنز ژاپن، چونبوری تایلند و تای‌سون‌نام ویتنام، رقبای مس سونگون برای کسب عنوان بهترین تیم باشگاهی جهان در سال 2020 به شمار می‌روند. مس قهرمان 3 دوره گذشته لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود و در دو دوره پایانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی به دست آورد.
 
صمیمی: پتانسیل گلرهای ایرانی بالاست
علیرضا صمیمی دروازه‌بان مس سونگون در بین ۱۰ گلر برتر فوتسال جهان قرار گرفت. صمیمی در رابطه با این موفقیت می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم که برای چهارمین بار در طول دوران حرفه‌ای خود در فوتسال در این لیست ارزشمند قرار می‌گیرم و افتخار آن را نه برای خود بلکه متعلق به فوتسال ایران و تمام گلرهای ایرانی می‌دانم. به هر حال مصطفی نظری، سپهر محمدی و بنده در سالیان اخیر در لیست برترین گلرهای جهان قرار داشته‌ایم که نشان از توانمندی و پتانسیل بالای گلرهای ایرانی دارد. اعتقاد دارم تک‌تک گلرهای ایرانی شایستگی حضور در این لیست را دارند و امیدوارم همگی به حق خود برسند.»
 
برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتسال زنان اعلام شد
سازمان لیگ فوتسال برنامه هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر زنان را اعلام کرد. در مورد برگزاری مسابقات فوتسال زنان حرف و حدیث‌های زیادی وجود داشت و بارها تاریخ شروع بازی‌ها به تعویق می‌افتاد تا اینکه دیروز سازمان لیگ رسماً برنامه هفته اول مسابقات را اعلام کرد. بر این اساس هفته اول مسابقات جمعه برگزار می‌شود که برنامه به این شرح است:
پویندگان فجر شیراز- مس کرمان
نامی‌نو اصفهان- حفاری اهواز
سایپا تهران-شهروند ساری
پارس‌آرا شیراز-پالایش نفت آبادان
رهیاب تهران- هیأت فوتبال اصفهان
هیأت فوتبال خراسان رضوی- کیمیای اسفراین

Page Generated in 0.0053 sec