printlogo


کد خبر: 222708تاریخ: 1399/10/23 00:00
بیشتر از گل‌های زده، فرصت از دست دادیم
تهیدست: نباید به باخت عادت کنیم
دفاع تیمی ما خوب بوده و تمام بچه‌ها در فاز حمله و دفاع شرکت می‌کنند. باور کنید ما خیلی هم بدشانس بودیم و خیلی بیشتر از گل‌هایی که زدیم موقعیت گل از دست دادیم. به هر حال همه در گلزنی و گل خوردن سهیم هستند

گفت و گو
جعفر برزگر   
 
نفت مسجدسلیمان هر سه بازی اولش را با تساوی پشت سر گذاشت اما از بازی چهارم به بعد نتایج این تیم با نوسان همراه شد، به طوری که یا شکست می‌خورد یا برنده از زمین خارج می‌شد. آنها این هفته میزبان شهرخودرو هستند و می‌خواهند دو شکست قبلی‌شان را جبران کنند. میثم تهیدست مدافع نفتی بر این باور است که تیمش خوب بازی می‌کند و فرصت‌های گلزنی زیادی را هم از دست می‌دهد. البته او اعتقاد دارد هر چه سریع‌تر باید تعداد بازی تیم‌ها برابر شود تا همه در شرایط یکسان مسابقات‌شان را برگزار کنند. آنها به عنوان یکی از تیم‌های پرطرفدار به دلیل شیوع ویروس کرونا و بدون تماشاگر بودن بازی‌ها متضرر شده‌اند.
 
روند خوبی را در پیش گرفته بودید اما در دو بازی اخیرتان مقابل پیکان و صنعت‌نفت آبادان شکست خوردید.
    همانطور که اشاره کردید ما مقابل تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان به پیروزی رسیدیم و شرایط‌مان خیلی خوب بود. در بازی با صنعت‌نفت هم برخلاف جریان مسابقه گل خوردیم. ما صاحب چند موقعیت گل شدیم و فرصت‌های زیادی را هم به دست آوردیم که به راحتی از دست دادیم. در عوض گل‌های بدی دریافت کردیم. امیدوارم از این بازی پیش رو با تمرکز بیشتر وارد مسابقات شویم.
به نظرت چرا این اتفاق می‌افتد؟
    ما تیم جوانی هستیم و آماده نگاه داشتن بازیکنان در شرایط روحی، روانی مناسب سخت است. وقتی فرصت‌های‌مان را به گل تبدیل نمی‌کنیم از نظر روحی به هم می‌ریزیم. هنوز شرایط جدول به شکلی است که می‌توان دوباره به جدول برگشت و البته دلایل دیگری هم دارد.
چه دلایلی؟
    فشردگی مسابقات و فاصله کم میان بازی‌ها باعث شده تا فشار بیشتری به تیم ما بیاید چون برای بازی‌های خارج از خانه مسافت زیادی را طی می‌کنیم. در همین بازی با ماشین‌سازی به خاطر بارش برف پرواز انجام نشد و ما ناچارا تا تهران با اتوبوس آمدیم. به همین دلیل در بازی با پیکان از دقیقه ۶۰ به بعد بدن‌های‌مان آمادگی لازم را نداشت. با این شرایط و چند روز بعد هم آبادان رفتیم. طبیعی بود از نظر بدنی در فرم خوبی نباشیم با این حال می‌توانستیم به گل هم برسیم.
 
در حال حاضر هم بازی‌های چند تیم به تعویق افتاده و همین کار را برای‌شان سخت کرده است.
    این مسأله و یکسان نبودن تعداد بازی‌ها کار را برای تیم‌هایی که بازی‌های معوقه ندارند هم سخت می‌کند. با این شرایط آنها جدول را نگاه می‌کنند و با آمادگی ذهنی بیشتری وارد مسابقات می‌شوند که به اعتقاد من این موضوع خیلی هم عادلانه نیست. همین الان پرسپولیس دو بازی از ما کمتر انجام داده است.
زدن شش گل در ۱۰ بازی آمار خوبی نیست. البته این فقط مشکل تیم شما نبوده و خیلی از تیم‌ها همین شرایط را دارند.
    به نظر من اختلاف و فاصله‌ها زیاد نیست. دفاع تیمی ما خوب بوده و تمام بچه‌ها در فاز حمله و دفاع شرکت می‌کنند. باور کنید ما خیلی هم بدشانس بودیم و خیلی بیشتر از گل‌هایی که زدیم موقعیت گل از دست دادیم. به هر حال همه در گلزنی و گل خوردن سهیم هستند.
به نظر می‌رسد نسبت به بعضی تیم‌های دیگر کم‌هزینه‌تر هستید و شاید هدف اصلی‌تان هم بقا در لیگ باشد.
    واقعیت این است که نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر کمتر هزینه کردیم. با این شرایط اگر توجه بیشتری از سوی مسئولان استان صورت گیرد، می‌توانیم جایگاه خوبی را در جدول به دست آوریم. ما خوب بازی می‌کنیم چون به خودباوری رسیده‌ایم و فقط نیاز به حمایت و توجه بیشتر داریم. در هر مسابقه هم همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بهترین نتایج را به دست آوریم.
این هفته با شهرخودرو بازی دارید که بعد از بازی با سایپا در شرایط خوبی قرار گرفته‌ است.
    ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم و با توجه به امتیازهایی که از دست دادیم باید برنده از زمین خارج شویم. البته آنها بعد از پیروزی هفته گذشته‌شان شرایط بهتری را به دست آورده‌اند. قطعاً تا روز بازی کادر فنی ما آنالیز خوبی از حریف خواهد داشت. ما به این سه امتیاز نیاز داریم و نباید به باخت عادت کنیم.
 

Page Generated in 0.0052 sec