printlogo


کد خبر: 222666تاریخ: 1399/10/22 00:00
بالاخره باید عبدی، رمضانی و مهدیخانی گل بزنند

کادر فنی پرسپولیس چاره‌ای ندارد تا به مهاجمان فعلی‌اش اعتماد کند و با کوچک کردن آنها راهی از پیش نخواهد برد. مهدی عبدی تنبل است، آرمان رمضانی کار ترکیبی نمی‌کند، مهدیخانی روی فرم نیست و هیچ‌کدام در 7 بازی گذشته گل نزده‌اند اما خب اگر کادر فنی پرسپولیس اینها را در زمین نداشته باشد می‌خواهد چه کار کند؟
یحیی تصمیم گرفت به خاطر فرصت‌های از دست رفته رمضانی، مهدیخانی و عبدی مقابل ذوب‌آهن آنها را تنبیه کند و تیمش را بدون مهاجم به مصاف سپاهان فرستاد اما همه دیدیم چه اتفاقی افتاد.
مربیان پرسپولیس چه بعد از بازی سپاهان چه قبل از دیدار با استقلال سعی کردند مهاجمان فعلی‌شان را کوچک نکنند اما با همان اقدام بازی سپاهان شرایط روانی آنها را تحت‌تأثیر قرار دادند.
حالا آنها مجبورند برای پیروزی در دربی به این مهاجمان اعتماد کنند چرا که مهاجم دیگری در کار نیست. تست امیری در نوک حمله و نوراللهی به عنوان مهاجم سایه جواب نداده و باید کار را با مهاجمان واقعی پیش برد اما سؤال اینجاست که آیا عبدی، رمضانی و مهدیخانی به اندازه کافی راحت و آرام هستند که بتوانند بهترین کارایی‌شان را در دربی نشان دهند؟
هر کاری کنیم پرسپولیس تا نیم فصل مهاجمانی بهتر از اینها پیدا نمی‌کند. یحیی سعی دارد در مصاحبه‌هایش به این بازیکنان اعتماد به نفس بدهد اما با بیرون نشاندن آنها مقابل سپاهان آن هم قبل از دربی حالا شرایط روانی شان را سخت‌تر و عجیب‌تر کرده است و عبدی، رمضانی و مهدیخانی باید خیلی پوست‌کلفت باشند که بدون در نظر گرفتن آنچه در بازی سپاهان اتفاق افتاد بهترین راندمان کاری را در دربی نشان دهند.البته تا یادمان نرفته بگوییم پرسپولیس یک مهاجم جوان دیگر به نام آریا برزگر هم دارد که یحیی چندان قبولش ندارد و حتی به سختی وارد لیستش می‌کند.

Page Generated in 0.0053 sec