printlogo


کد خبر: 222664تاریخ: 1399/10/22 00:00
خبر

 کیت ویژه برای دربی
دربی 94 برای قرمزپوشان پایتخت با یک سورپرایز جدید همراه است چرا که  در این بازی، پرسپولیسی‌ها قرار است با کیت جدیدی وارد میدان شوند.
این کیت فقط برای بازی امروز مقابل استقلال مورد استفاده قرار می‌‎گیرد و یک پیراهن ویژه به شمار می‌رود. سیدجلال حسینی، کاپیتان پرافتخار پرسپولیس اولین بازیکنی بود که کیت دربی 94 را به تن کرد.
 
قول پاداش سمیعی
جعفر سمیعی در بخشی از صحبت‌هایش با بازیکنان در تمرین دیروز، خبر خوشحال‌کننده‌ای برای اعضای تیم هم داشت. وی که همراه با علیپور، دیگرعضو هیأت مدیره در ورزشگاه کاظمی حاضر شده بود، گفت: در جلسه هیأت مدیره درباره پاداش پیروزی دربی مصوبه‌ای در هیأت مدیره داشتیم. این پاداش بلافاصله بعد از پیروزی به تیم تعلق خواهد گرفت. البته شکی نیست شما تمام تلاش خود را برای عزت پرسپولیس، افتخاری که به افتخارات شما اضافه خواهد شد و شادی دل هواداران، انجام می‌دهید و امیدوارم بعد از بازی، همه با هم جشن فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.
 
پرسپولیس در ورزشگاه آبی
پرسپولیس در حالی امروز مقابل حریف سنتی قرار خواهد گرفت که برای دومین بار در دربی هوادارانش را همراه خود ندارد. ضمن اینکه به خاطر میزبانی استقلال روی سکوها هم کاملاً آبی است و خبری ازطرح‌های موزائیکی در حمایت از تیم، بازیکنان و کادر فنی برخلاف دو بازی اخیر مقابل ذوب‌آهن و سپاهان نخواهد بود.

Page Generated in 0.0051 sec