printlogo


کد خبر: 222653تاریخ: 1399/10/22 00:00
گزارش بازی

سپاهان یک- فولاد خوزستان یک
حسرت دوگانه برای تساوی
بازی سپاهان و فولاد خوزستان مثل تقابل‌های قبلی این دو تیم پرطرفدار شهرستانی از حساسیت خاصی برخوردار بود و کسب سه امتیاز برای باقی ماندن تیم پیروز در جمع بالانشینان جدول لیگ اهمیت زیادی داشت.
در حالی که سپاهان بازی را تهاجمی آغاز کرده بود، فولاد خوزستان روی یک حرکت هماهنگ به گل رسید. در دقیقه ۹ فرشاد احمدزاده بعد از دریبل مدافع سپاهان توپ را در محوطه جریمه به آیاندا پاتوسی رساند و این هافبک گلزن با ضربه‌ای زمینی به زاویه مخالف، دروازه میزبان را فرو ریخت. سپاهانی‌ها با دریافت این گل برای به تعادل کشیدن نتیجه پیش آمدند و چند صحنه خطرناک ایجاد کردند اما باز هم این فولادی‌ها بودند که می‌توانستند به گل برسند ولی ضربه پاتوسی در دقیقه ۳۴ توسط پیام نیازمند مهار شد و سپاهانی‌ها بلافاصله در صحنه بعدی گل مساوی را با ضربه محمدرضا حسینی در دقیقه ۳۵ به ثمر رساندند. در این لحظه، محمدرضا حسینی از وحید حیدریه مدافع فولاد خوزستان عبور کرد و در حالی که موسی کولی‌بالی او را همراهی می‌کرد، با ضربه‌ای زمینی گل تساوی را به ثمر رساند. سپاهان در دقیقه ۴۴ تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت که مهدی‌زاده در دهانه دروازه فولاد خوزستان توپ را ناباورانه به بیرون زد تا نیمه اول مساوی تمام شود. شاگردان محرم نویدکیا در ابتدای نیمه دوم صاحب یک موقعیت دیگر برای زدن گل دوم شدند که محسن فروزان با یک واکنش عالی مانع گلزنی محمدرضا حسینی شد. فروزان در دقیقه ۶۰ هم مقابل ضربه کی‌روش استنلی مقاومت کرد و مانع از تغییر نتیجه شد. در ادامه نیمه دوم هم اتفاق خاصی رخ نداد تا این بازی در نهایت به تساوی یک بر یک بینجامد.
 
 
مس رفسنجان یک- ماشین‌سازی تبریز صفر
مس تک‌رقمی شد
تیم‌های مس رفسنجان و ماشین‌سازی تبریز در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب با ۳ و ۹ امتیاز در رده‌های شانزدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند. مس رفسنجان تا پیش از این بازی از ۹ بازی صاحب ۹ امتیاز شده و تمام هم و غم خود را روی کسب پیروزی گذاشته بود تا شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. در آن سو، ماشین‌سازی هم نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشت. این تیم در ۹ بازی اخیر خود موفق به کسب برد نشده و با ۳ تساوی و ۶ شکست، ۳ امتیازی و در قعر جدول قرار داشت. با این انگیزه‌ها، ۲ تیم مقابل هم قرار گرفتند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. در نیمه اول بازی ابتدا شاهد حملات پراکنده و بی‌ثمر دو تیم بودیم اما بعد از رد و بدل شدن چند توپ به سمت دروازه‌ها، شاهد ارائه یک بازی کم افت و خیز از دو تیم تا دقیقه 30 بازی بودیم. ضربه سر دیدنی آوخ در دقیقه ۳۰ یخ بازی را شکست؛ ضربه‌ای که با واکنش دیدنی دروازه‌بان ماشین‌سازی راهی کرنر شد. ۱۵ دقیقه پایانی نیمه با یک موقعیت خطرناک برای ماشین‌سازی همراه بود و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. در نیمه دوم مس رفسنجان شروع بهتری داشت و حملات بهتری تدارک دید. در نهایت در دقیقه ۷۶ به گل رسید. در این لحظه، پاس در عمق میثم نقی‌زاده و تعلل دروازه‌بان ماشین‌سازی، فراز امامعلی را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن در حالی که توپ در مسیر اوت شدن قرار داشت، با یک ضربه تک وار، توپ را وارد دروازه حریف کرد. بعد از این گل، ماشین‌سازی تلاش زیادی برای زدن گل داشت اما موفق نبود تا این بازی به سود شاگردان محمد ربیعی به پایان برسد و مس رفسنجان به رده نهم جدول برسد.
 

 


Page Generated in 0.0046 sec