printlogo


کد خبر: 222651تاریخ: 1399/10/22 00:00
گزارش و خبر

الفتات در صدر، القادسیه در پلی‌آف
لیگ کویت در تسخیر زنان ایرانی
لیگ فوتسال کویت به دلیل حضور ستاره‌های فوتسال زنان ایران، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. بر همین اساس آبی‌پوشان الفتات کویت توانستند در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان این کشور مقابل قهرمان فصل گذشته نیز جشنواره گل به راه بیندازند و به برتری برسند. نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان در دومین تجربه حضورش در ترکیب تیم الفتات کویت، بازهم برای تیمش درخشید و در شب درخشش او نیز یاران غلامی موفق شدند تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ کویت را شکست بدهند؛ در جدالی که میان دو تیم الفتات و الکویت، تیم‌های رده اول و دوم جدول لیگ فوتسال زنان کویت برگزار شد، آبی‌پوشان الفتات با حساب پنج بر دو حریف مدعی خود را شکست دادند تا با 16 امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی باشند. غلامی در جشنواره گل تیمش، یک بار برای الفتات موفق به گلزنی شد. او هفته گذشته نیز توانسته بود دو گل و سه پاس گل از خود به ثبت برساند و در میان ترین‌های هفته کویت نیز نامش ثبت شود. با این درخشش غلامی از زمان حضورش در فوتسال کویت توانسته در دو مسابقه سه بار برای الفتات گل بزند و سه پاس گل هم به ثبت برساند تا اینچنین ارزش‌های خود را در ترکیب الفتات نشان بدهد.
در دومین جدال هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان کویت، یاران فرشته کریمی در تیم القادسیه برای تثبیت جایگاه چهارم جدول و صعود به مرحله پلی‌آف، نیازمند آن بودند تا العربی حریف قدرتمند و نام‌آشنای خود در فوتسال کویت را از پیش ‌رو بردارند؛ اتفاقی که با درخشش ستاره ایرانی القادسیه رخ داد و آنها پرگل توانستند جشن دومین پیروزی فصل خود را برگزار کنند. جالب اینکه هر دو پیروزی القادسیه از زمان حضور فرشته کریمی در این تیم رخ داده است.
در نیمه نخست تلاش دو تیم برای رسیدن به گل با نتیجه چهار بر دو به سود القادسیه پایان یافت که کریمی دو بار برای تیمش گل زد و یک بار هم همبازیان خود را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره ایرانی القادسیه گل اول بازی را به شکلی تماشایی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند که به نظر می‌رسد بازهم مانند هفته ششم و هفتم، گل منتخب هفته خواهد شد. بازیکنان العربی برای جبران شکست در نیمه دوم فشار زیادی را روی دروازه القادسیه آوردند و موفق شدند فاصله را به حداقل برسانند. فرشته کریمی که سومین حضورش در ترکیب القادسیه را تجربه می‌کرد، در نیمه دوم در فاز دفاعی رهبری تیمش را برعهده داشت و به خوبی مقابل حملات العربی ایستاد و البته سنگربان القادسیه نیز چند سیو استثنایی در ثانیه‌های پایانی بازی داشت تا زردپوشان کویتی دومین پیروزی فصل خود را با نتیجه چهار بر سه به دست بیاورند.
با این پیروزی تیم القادسیه هفت امتیازی شد و جایگاه خود در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال زنان کویت را تثبیت کرد. حالا آنها صعودشان با پیروزی مقابل العربی به مرحله پلی‌آف نیز تقریباً مسجل شده است. فرشته کریمی نیز در سه بار حضورش در فوتسال کویت، با ثبت شش گل و دو پاس گل خیلی زود نام خود را به جمع برترین‌های فصل اضافه کرد و امیدوار است بتواند در فرصت‌های پیش ‌رو عنوان بهترین بازیکن فصل یا خانم گلی مسابقات را از آن خود کند.
 
 
تکذیب خبری که بازتاب فراوانی داشت
کاندیدای ناآشنایی ثبت‌نام نکرد
 شنبه که آخرین روز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در انتخابات ریاست و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بود، فردی روحانی پس از خروج از ساختمان فدراسیون فوتبال با حضور در جمع خبرنگاران مدعی شد که برای تصدی پست ریاست فدراسیون ثبت‌نام می‌کند. وی با بیان اینکه در استان البرز کارهای فرهنگی انجام داده و دارای مدرک مربیگری هم هست از نگارش دو کتاب به نام‌های فوتبالیست‌های آسمانی و دیپلماسی فرهنگی در فوتبال خبر داد و اعلام کرد به خاطر اینکه احساس تکلیف و انجام وظیفه داشته در این انتخابات ثبت‌نام کرده است. این خبر روز گذشته بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت اما پیگیری‌ها مشخص کرد او اصلاً ثبت‌نامی را انجام نداده و ظاهراً به دلیل تجمع کلیه خبرنگاران رسانه‌های ورزشی کشور مقابل ساختمان فدراسیون، فقط برای معرفی خودش وارد فدراسیون شده و پس از خروج از آن در جمع خبرنگاران چنین ادعایی را مطرح کرده است.

 


Page Generated in 0.0047 sec