printlogo


کد خبر: 222637تاریخ: 1399/10/22 00:00
اردوگاه آبی

دربی بدون صمد
کرونا مرفاوی را از مهم‌ترین بازی دور کرد!
آخرین تمرین دیروز استقلال پیش از دربی 94 از ساعت 13 در زمین مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شد. این تمرین در زمین شماره 2 این مجموعه برگزار شد. صمد مرفاوی به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا در تمرین حضور نداشت. گودرز حبیبی، اکبر کارگرجم، سعید مراغه‌چیان و سیدغفار جعفری از پیشکسوتان استقلال در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرده و برای دقایقی با محمود فکری و سایر اعضای کادر فنی به صحبت پرداختند. مهدی عبدیان، عضو هیأت‌مدیره استقلال در تمرین این تیم حضور داشت. تمرین استقلال پس از صحبت‌های محمود فکری برای بازیکنان تیم، با گرم کردن بدن بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز آغاز شد. عبور از موانع و انجام کارهای ترکیبی در فضای کوچک، آیتم بعدی تمرین بود. بازیکنان در ادامه تمرین ۵ به ۲ را در دستور کار قرار دادند و در نهایت فوتبال درون‌تیمی برگزار کردند. بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین راهی اردوی پیش از بازی خواهند شد. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
 
 
فکری درباره خاقانی ریسک نمی‌کند
سبحان خاقانی همان بازیکن 20ساله استقلال است که در نخستین حضورش در ترکیب استقلال خوش درخشید و نامش از آن پس سر زبان‌ها افتاد، اما طولی نکشید که این بازیکن مصدوم شد و نتوانست به کار خودش ادامه دهد. دیروز هم سبحان زیر نظر پزشکان به کار خود ادامه داد.
 نکته اما در خصوص این بازیکن جوان این است که روز گذشته وقتی از فکری پرسیدند او را در ترکیب می‌گذارد یا نه؟ در پاسخ گفت دربی برای بازیکن بزرگ است.  سرمربی استقلال که دلش نمی‌خواهد بازنده دربی باشد دوست ندارد ریسک کرده و از بازیکنان جوان بی‌تجربه استفاده کند.  به هر حال بازی دربی برای مربیان دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد و آنها از تمام توانایی تیم برای شکست حریف استفاده می‌کنند.
 

Page Generated in 0.0055 sec