printlogo


کد خبر: 222635تاریخ: 1399/10/22 00:00
NBA

شکست فیلادلفیا با هفت بازیکن
فیلادلفیا سونی سیکسرز با موج مشکلات ناشی از مصدومیت و سلامت و ایمنی بازیکنان مواجه شده و با هفت بازیکن به مصاف دنور ناگتس رفت و 103 بر 115 شکست خورد. این تیم در نیمه اول مقاومت خوبی از خود نشان داد اما در تمام نیمه دوم کم‌رمق و خسته به نظر می‌رسید و در نهایت بازنده شد. تیم به این هفت بازیکن محدود شد: ایسیا جو، تیریز ماکسی، داکوتا ماتیاس، دنی گرین، پل رید، تونی برادلی و دوایت هاوارد. ماکسی، بازیکن تازه‌وارد تیم، امتیازآورترین بازیکن‌شان شد و با 39 امتیاز رکورد خودش را شکست. او 7 ریباند و 6 پاس منجر به کسب امتیاز هم داشت. تمام هفت نفر حداقل 23 دقیقه در زمین بازی کردند و امتیازات همه به‌جز پل رید دورقمی بود. همه تیم پنجشنبه به قرنطینه رفت بعد از آنکه مشخص شد یکی از اعضا به ویروس کرونا مبتلا شده است و با بررسی‌های دقیق‌تر حکم کردند که بر اساس پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی توبیاس هریس، شیک میلتون، ماتیس تیبول و ونسان پوریه مجوز بازی در این دیدار را به دست نیاوردند تا جایی که داک ریورز، مربی تیم میل نداشت تیمش را برای این بازی بفرستد. سونی سیکسرز با این باخت، شروع درخشانش در این فصل را خراب کرد و با رکورد 6 برد و سه باخت صدرنشینی در کنفرانس شرق را نیز از دست داد. آنها در بازی بعدی خود بامداد فردا با آتلانتا هاوکس روبه‌رو می‌شوند.
 
 
پیروزی باکس بدون جیانیس
کریس میدلتون 27 امتیاز گرفت و میلواکی باکس در نبود ستاره‌اش، جیانیس آنتتوکونمپو توانست کلیولند کاوالیرز را 90 بر 100 شکست دهد. جیانیس که در دو فصل اخیر جایزه بهترین بازیکن فصل را گرفته، در باخت یک شب قبل تیمش برابر یوتاجاز بد زمین خورد و به‌دلیل اسپاسم کمر این بازی را از دست داد تا جایی که مایک بودنهولزر، مربی باکس، قبل از بازی ابراز امیدواری کرد این مصدومیت چندان جدی نباشد و او زودتر به ترکیب تیم برگردد. بابی پورتیس جای جیانیس را در ترکیب اصلی گرفت و با 17 امتیاز نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. باکس در پنج بازی آخرش میزبان بود و به رکورد چهار پیروزی و یک باخت رسید. ستاره تیم میهمان، آندره دروموند بود که 26 امتیاز و 24 ریباند داشت. از ژانویه 2012 و نمایش عالی اندرسون وارژائو در بازی با بوستون سلتیکس، هیچ شوالیه‌ای نتوانسته بود در یک بازی حداقل 20 امتیاز و 20 ریباند بگیرد. اما کلیولند که رکوردش 5 برد و 5 باخت است، در ششمین بازی خارج از خانه پیاپی به درخشش بیشتری نیاز داشت. کالین سکستون که به‌طور متوسط در هر بازی 1/25 امتیاز گرفته بود، دومین دیدار متوالی را از دست داد. علاوه بر او، کوین لاو و پنج بازیکن دیگر نیز به‌دلیل مصدومیت تیم را همراهی نکردند. جی‌بی بیکراستاف، مربی تیم قبل از بازی گفته بود تیمش باید هرچه می‌تواند زشت بازی کند و با دفاع چرک، برنده شود، تا حدی هم موفق بودند و میلواکی برای نخستین‌بار در این فصل کمتر از 108 امتیاز گرفت. شوالیه‌ها که پنجشنبه در ممفیس به پیروزی 90 بر 94 برابر گریزلیز رسیدند، بامداد فردا میزبان این تیم هستند. باکس هم به زمین اورلاندو مجیک می‌رود که یادآور دور اول پلی‌آف فصل گذشته است که باکس در پنج بازی برد.
 
 
نام لاملو بال در کتاب تاریخ
لاملو بال نام خود را در کتاب تاریخ NBA ثبت کرد بعد از آنکه در پیروزی 105 بر 113 شارلوت هورنتس برابر آتلانتا هاوکس به‌عنوان جوان‌ترین بازیکن تریپل‌دابل کرد. این بازیکن با 19 سال و 140 روز سن، 22 امتیاز گرفت، 12 ریباند داشت و 11 پاس منجر به کسب امتیاز داد. رکورد قبلی در اختیار مارکل فالتز بود که آن موقع بازیکن فیلادلفیا سونی سیکسرز بود و با 19 سال و 317 روز در آوریل 2018 رکورد زد. جیمز بورگو، مربی هورنتس بعد از این بازی گفت: «بال بازیکن خاصی است که از شکستن این رکورد حیرت‌زده نیست. مثل اینکه سال‌ها این کار را انجام داده. شب ویژه‌ای داشت؛ در بازی‌سازی، ایجاد موقعیت، حرکت‌های بدون توپ و تصمیم‌گیری درست. این پسر را دوست دارم و بیش از همه به‌خاطر روحیه‌اش و اینکه می‌تواند رختکن ما را سر شوق بیاورد.» بال در بازی قبلی تیمش برابر نیواورلینز پلیکانز -که برادرش، لونزو در آن بازی می‌کند- هم فرصت تریپل‌دابل داشت اما با 12 امتیاز و 10 ریباند و 9 پاس منجر به کسب امتیاز فقط یک پاس کم آورد. هورنتس در سه بازی آخر خود پیروز شده تا آمارش در این فصل 5 برد و 5 باخت شود.
 

Page Generated in 0.0063 sec