printlogo


کد خبر: 222632تاریخ: 1399/10/22 00:00
تلاش ستاره UFC برای قتل دو خواهرش

یک ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) که در لیگ بسیار معروف UFC هم مبارزه می‌کرده، متهم است که به دو خواهرش چاقو زده. این دو نفر در یک اتاق خواب جداگانه بوده‌اند و او گفته «یک قدرت برتر» به او دستور داده آنها را بزند.
اروین ریورا 31ساله که به اسم «هیولا» مشهور است، در حال حاضر در زندان پالم بیچ کانتی در فلوریدا به‌سر می‌برد. اتهام او دو فقره تلاش برای قتل است.
چندین همسایه و یکی از قربانیان در حین این حادثه پلیس را خبر کردند. افسران پلیس هنگامی که وارد شدند، یک زن 22ساله را با بدنی غرق در خون در کنار جاده دیدند. جای زخم‌های متعدد چاقو روی کمر، سر و دست او دیده می‌شد و او به پلیس گفت که برادرش به او چاقو زده است و خواهرش همچنان در خانه است. یک زن 33ساله هم در داخل خانه بود که او هم از نقاط مختلف زخمی شده بود. هر دو ریه او دچار جراحت شدید شده و به بیمارستان دلری برده شد. هویت این دو خواهر فاش نشده، اما به گفته پلیس یکی از آنها در وضعیت باثبات و اوضاع دیگری وخیم است.
این دو زن برای دیدار با برادرشان به خانه‌اش آمده بودند و شب را در اتاقی دیگر گذراندند. آنها در حالی بیدار شدند که ریورا داشت مرتباً به آنها چاقو می‌زد.
یک خواهر او به پلیس گفته که تلاش کرده با او بجنگد، اما او دست از چاقو زدن برنداشته است. خواهر جوان‌تر سرانجام توانست او را به عقب هل بدهد و به پلیس زنگ بزند.
همسایه‌ها هم گفتند با صدای بسیار بلندی بیدار شدند و دیدند که یک زن خون‌آلود خواهان کمک است. او فریاد می‌زد: «او دارد تلاش می‌کند من را بکشد! لطفاً به خواهرم کمک کنید!» هنگامی که در باز شد، ریورا در حالی دیده شد که سر تا پایش خون‌آلود بود. او داد زد: «در را ببندید! هیچ مشکلی وجود ندارد.»
او زمانی که دید همسایگان به پلیس زنگ زده‌اند، تلاش کرد فرار کند و گفت: «من خواهرانم را کشتم.» اما او دستگیر شد و به بخش پلیس بوینتون برده شد و پذیرفت که به خواهرانش چاقو زده است. او به بازرسان پلیس گفت با پنجه‌بوکس به خواهرانش حمله کرده، چراکه یک قدرت برتر به او گفته نیت او این است که این کار انجام شود.
مقامات UFC بیانیه‌ای صادر و در نشریه هفتگی MMA منتشر کرده‌اند. در این بیانیه آمده است: «UFC از اتفاقات اخیر پیرامون اروین ریورا باخبر است و اطلاعاتی از تیم مربیگری او دریافت کرده که نشان می‌دهد او رفتاری مطابق با بیماری‌های روانی داشته است.» در این بیانیه آمده که عضویت ریورا فعلاً به حالت تعلیق درمی‌آید تا سرنوشت پرونده او مشخص شود.
طبق اسناد دادگاه، او وکیلی برای خود در نظر نگرفته است.
منبع: گاردین
 

Page Generated in 0.0064 sec