printlogo


کد خبر: 222630تاریخ: 1399/10/22 00:00
خبر

ارسال مدارک درمان به نادو
دوشنبه حکم دختر قایقران اعلام می‌شود
علیرضا سهرابیان، با جدیت تأکید کرد که دارویی که دختر قایقران استفاده کرده، نیروزا نبوده و برای اثبات این موضوع همه مدارک به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ارسال شده است.
رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص استفاده از داروی ممنوعه توسط یکی از قایقرانان می‌گوید: «روزی که قرار بود از قایقرانان تست گرفته شود، این ورزشکار قبل از تست عنوان کرده‌ بود که از این دارو استفاده می‌کند. داروی ممنوعه، نیروزا نبوده است. او مدارک پزشکی خود را هم نشان داد و مشخص شد که تحت درمان بوده است. کار را به سیستم نادو و فدراسیون پزشکی- ورزشی می‌سپاریم و در نهایت آنها تصمیم می‌گیرند.»
سهرابیان ادامه می‌دهد: «تمام اسناد برای تحت درمان بودن این قایقران موجود است. او اسفند ماه نیز تست دوپینگ داده و منفی بوده است. در نهایت بررسی را به کسانی که مسئول هستند، خواهیم سپرد. قرار است دوشنبه صبح نتیجه را اعلام کنند. امیدوارم هر چه پیش می‌آید، خیر باشد.»
رئیس فدراسیون قایقرانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص ترخیص قایق‌های روئینگ خریداری شده از چین نیز می‌گوید: «فدراسیون به دنبال ترخیص این قایق‌ها است تا روئینگ‌سواران هر چه زودتر بتوانند از آنها استفاده کنند. با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.»
 
 
هفته هجدهم لیگ والیبال سری آ ایتالیا
پیروزی پیاچنزا با محمد موسوی
در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ والیبال سری آ ایتالیا، تیم‌های پیاچنزا و والنتیا مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه به سود یاران برناردی به پایان رسید. در این مسابقه تیم پیاچنزا که سید محمد موسوی، مدافع تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، موفق شد با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر27، 20 بر 25 و 22 بر 25 حریف خود را شکست دهد. سید محمد موسوی در این بازی موفق به کسب 7 امتیاز برای تیمش شد که حاصل 4 حمله، 2 دفاع و یک سرویس مستقیم بود. گئورگی گروزر، پشت خط‌‌‌‌زن آلمانی پیاچنزا پس از سپری کردن دوران مصدومیت در این بازی به میدان رفت و توانست 13 امتیاز برای تیمش کسب کند.
به این ترتیب تیم والیبال پیاچنزا به نهمین برد خود رسید و با 27 امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند. والنتیا هم با وجود این شکست رتبه چهارم خود را حفظ کرد.
 
 
پیروزی سیچوان در روز فوق‌العاده حدادی
تیم بسکتبال سیچوان با عملکرد فوق‌العاده حدادی تیم تیانجین را شکست داد. در راند بیست و هشتم لیگ حرفه‌ای چین، سیچوان به مصاف حریف خود تیانجین رفت و با درخشش حامد حدادی این تیم را ۱۰۸ بر ۹۹ پشت سر گذاشت. حدادی در این بازی ۳۹ دقیقه در میدان حضور داشت و ۲۲ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل را کسب و تریپل دبل کرد. سیچوان اکنون با ۱۳ پیروزی و ۱۳ شکست در رتبه نهم جدول CBA قرار دارد.
 

 


Page Generated in 0.0065 sec