printlogo


کد خبر: 222593تاریخ: 1399/10/21 00:00
طنزیم
دستور از بالا

هومن جعفری

خبر آمده که به خاطر گشایش‌های اقتصادی پیش آمده، قرار است جذب مربی و بازیکن خارجی در نیم فصل آزاد شود! حقیقتاً این از آن مسائلی است که آدم از پاسخ دادن به آن باز می‌ماند! کدام گشایش؟ تحریم‌ها که برداشته نشده‌اند. وضع اقتصادی که اگر بدتر نشده باشد بهتر هم نشده. درآمدزایی در فوتبال که از اولش کشک بود. الان که بدتر هم شده. اگر منظورتان از گشایش اقتصادی، ناامید شدن از وضعیت یک تیم خاص و تلاش برای کمک کردن به آن است، شفاف‌تر بگویید. همین الان یکجوری می‌گویید گشایش انگار نه انگار در برنامه سال قبل همین چهار قلم جنس نسبتاً ارزانی که با دلار چهارهزار و دویستی در اختیار مردم قرار داده می‌شد، با دلار هفده هزار تومانی قرار است به ما داده شود!

جالبش اینجا بود که سه ماه قبل یک عده می‌گفتند فوتبال ما نیاز به مربی و بازیکن خارجی ندارد و حالا همان‌ها می‌خواهند بازیکن و مربی خارجی به لیگ برگردند. خودتان را راحت کنید بفرمایید دستور از بالاست!
*
منصور قنبرزاده مدیرعامل اسبق نفت تز داده که از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال برنامه اقتصادی بخواهید!
این را دست‌کم یکی بگوید که برای مدیریت در فوتبال از جیب خودش خرج کرده باشد یا دو زار از هزینه‌های تیمش را با برنامه اقتصادی به دست آورده باشد! شما یک مدت در تیم دولتی نفت مدیر بودی. جای دیگری برنامه اقتصادی خاصی از خودت نشان داده‌ای؟
*
خوبی ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال این بود که عزیزی خادم و باندش بعد از چند سال دوری دوباره دور و بر فدراسیون دیده شدند. این هم خودش نوعی خبر روز است دیگر! بازگشت عزیزی خادم به فدراسیون!
 

Page Generated in 0.0048 sec