printlogo


کد خبر: 222567تاریخ: 1399/10/21 00:00
فریبا برای روحیه دادن به تمرین استقلال رفت

استقلال روز دوشنبه در شرایطی مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گیرد که بازیکنان این تیم روحیه شاد و آمادگی بالایی برای مسابقه دربی دارند. آبی‌ها در جریان تمرین دیروز هم روحیه بالای خود را نشان دادند. 
در بخشی از تمرین دیروز کادر فنی بازی هندبال را در دستور کار بازیکنان قرار داد که این تمرین با حواشی جالبی همراه بود. شوخی و خنده‌های بازیکنان استقلال که هندبالیست شده بودند در نوع خود قابل توجه بود و فضای شاد و مفرحی را برای آنها به وجود آورد. استقلالی‌ها تمرینات تاکتیکی را نیز انجام دادند و محمود فکری، سرمربی استقلال سعی داشت با بازیکنانش درباره مسائل مختلف صحبت کند، همچنین بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و برای دقایقی با محمود فکری صحبت کرد.
 بابک مرادی به‌دلیل لغو محرومیتش توسط کمیته استیناف با روحیه‌ای خوب در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد. استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود. خیلی‌ها استقلال را شانس اول پیروزی در این بازی می‌دانند چراکه وضعیت استقلال از هر لحاظ بخصوص در خط حمله بهتر از رقیب است، ضمن اینکه استقلال چند بازی اخیر خود را برده در حالی که پرسپولیس سه بازی پشت سر هم نتیجه مساوی گرفته که این نکته نشان می‌دهد شرایط استقلال به‌مراتب بهتر از پرسپولیس است، اما نکته اینجاست که هیچگاه دربی را نمی‌توان با این استدلال پیش‌بینی کرد چون این بازی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. 
شاید بتوان اینطور در نظر گرفت که دربی 94 بیش از هر چیزی جدال بین دو گلرهای استقلال و پرسپولیس است که در فصل جاری خوش درخشیدند. فکری اگر بتواند مهره‌های خود را خوب بچیند و در این جدال برنده شود می‌تواند در بین هواداران جایگاه خاصی پیدا کند. سه امتیاز دربی برابری می‌کند با تمام امتیازاتی که تا کنون استقلال برای صدرنشینی گرفته است.
 

Page Generated in 0.0054 sec