printlogo


کد خبر: 222556تاریخ: 1399/10/21 00:00
توپ و تور

بهروز عطایی: نه فقط با آلکنو، با ولاسکو هم کار نمی‌کنم
حرف کسی را در مربیگری گوش نمی‌کنم!
بهروز عطایی می‌گوید فرمانبردار نیستم و به عنوان مربی، خودم باید حرف اول و آخر را بزنم.
سرمربی تیم هزار آمل که هدایت تیم ملی جوانان را نیز در اختیار دارد، آخرین بار حدود 12 سال پیش دستیاری در والیبال ایران را تجربه کرد و دستیار حسین معدنی در تیم ملی شد. دستیاری که البته در همان زمان هم بیشتر نوعی همکاری بود. عطایی اما حالا می‌گوید که دیگر نمی‌تواند در مربیگری فرمانبردار باشد و دستیار هیچ کس حتی آلکنو و ولاسکو هم نمی‌شود. البته از زمانی که عطایی دستیار معدنی بود تا امروز، چند بار در لیگ برتر قهرمان شده و یک قهرمانی جهان را هم به همراه تیم جوانان تجربه کرده و قطعاً شرایط متفاوتی از آن سال‌ها دارد.
عطایی درباره مطرح نبودن نامش در لیست دستیاران آلکنو گفت: «در بحث کادر همراهی تیم ملی نیز نامم جزو گزینه‌ها بود اما با توجه به شناختی که از خودم و روحیاتم دارم با داورزنی و تقوی صحبت کردم، که از عهده این کار بر نخواهم آمد چرا که ذاتاً انسان فرمانبرداری در کار مربیگری نیستم و حرف کسی را در مربیگری گوش نمی‌کنم. خودم باید تصمیم بگیرم. من سیاست‌های خاص خودم را دارم و طبیعتاً به عنوان نفر دوم تیم ملی نمی‌توانم این سیاستگذاری را داشته باشم و احساس کردم نمی‌توانم کمک کنم.»
او درباره ارزش حضور در المپیک و کار با مربی بزرگی مانند آلکنو نیز گفت: «مهم نیست؛ حتی دستیار ولاسکو هم نمی‌شدم. المپیک خیلی خوب است اما برای کارم تعاریفی از خود دارم و مفهوم بحثم فنی نیست بلکه بحث نگرش است. معتقدم در این فضا نمی‌توانم کمک کنم، تصمیم‌گیرنده نیستم و نمی‌توانم تصمیمات خودم را پیاده کنم و این مسأله  روی شخصیت من اثر مثبت نمی‌گذارد. زمانی که اثرگذار نیستم، ترجیح می‌دهم که نباشم. به هر حال المپیک و والیبال خیلی خوب است اما همه ما معیارهایی داریم و سعی می‌کنیم از آن تبعیت کنیم.»
 
 
پایان دور برگشت لیگ هندبال با صدرنشینی مس و شاملی
مرحله حذفی از 10 بهمن ماه در تهران
 مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان جمعه شب به پایان رسید و قرار است دور بعدی از ۱۰ بهمن و احتمالاً به میزبانی تهران آغاز شود.
مسابقات دور مقدماتی در دو گروه و به صورت رفت و برگشت انجام شد و سه تیم اول هر گروه قرار است در دور بعدی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه بدهند. همچنین سه تیم پایین جدول نیز برای کسب عناوین هفتم تا دوازدهم رقابت خواهند کرد.
سه تیم شاملی، ذوب‌آهن و پرسپولیس از گروه اول و از گروه دوم هم مس کرمان به دور بعدی صعود کردند اما هنوز تکلیف دو تیم‌ دیگر جدول در گروه دوم به دلیل اعتراض کتبی یک تیم هنوز مشخص نیست.
مراد کرمی، رئیس کمیته مسابقات هندبال درباره مرحله بعدی لیگ مردان و شرایط برگزاری‌اش نیز گفت: «حدوداً از ۱۰ بهمن ماه مسابقات برگزار خواهد شد. احتمالاً میزبان تهران است اما هنوز میزبان قطعی نشده است. مسابقات دور بعدی هم به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.»
او درباره مسابقات لیگ برتر زنان نیز گفت: «دور دوم مسابقات زنان امروز آغاز خواهد شد. روز گذشته هم همه تست کرونا دادند تا در صورت مثبت شدن وارد بازی‌ها نشوند.»
نتایج کامل مسابقات هفته پایانی دور برگشت (گروه A):
نفت و گاز گچساران ۱۹ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۹
ذوب آهن اصفهان ۳۳ - پرسپولیس بهبهان ۳۶
پاس ناجا قم ۲۳ - ستارگان دشتستان ۲۳

 


Page Generated in 0.0055 sec