printlogo


کد خبر: 222428تاریخ: 1399/10/18 00:00
داورها برای عضویت هیأت رئیسه آمدند
اولین نامزد رسمی ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد
شهاب‌الدین عزیزی خادم، اولین نامزد از میان نام‌هایی است که برای کاندیداهای احتمالی نام برده می‌شد و دیروز (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون فوتبال برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرد

 نام‌نویسی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال از چهاردهم دی‌ماه شروع شده و تا بیستم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.
 گرچه علی کریمی به طور رسمی و از طریق صفحه اینستاگرام خود از تصمیمش برای کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون فوتبال گفته است اما هنوز چهره‌های شناخته شده برای ثبت‌نام رسمی در محل فدراسیون فوتبال حاضر نشده‌اند و شاید منتظر روزهای پایانی هستند.
شهاب‌الدین عزیزی خادم، اولین نامزد از میان نام‌هایی است که برای کاندیداهای احتمالی نام برده می‌شد و دیروز (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون فوتبال برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرد.
علاوه بر شهاب‌الدین عزیزی‌خادم اما چهره‌های دیگری از میان داوران بازنشسته هم برای نام‌نویسی در هیأت رئیسه به فدراسیون فوتبال رفتند و با توجه به اینکه گفته می‌شود هدایت ممبینی، یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال خواهد بود، با ثبت‌نام داورانی چون مسعود مرادی و داود رفعتی برای عضویت در هیأت رئیسه، می‌توان گفت داوران حضور پررنگی در روزهای اولیه نام‌نویسی نامزدها ایفا کرده‌اند.
علیرضا رحیمی، عضو سابق هیأت رئیسه فدراسیون و رئیس سابق فدراسیون هندبال هم اعلام کرده که تصمیم دارد برای سمت کارشناس هیأت رئیسه نام‌نویسی کند. او گفته است: «هنوز برای عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت‌نام نکردم، اما قصد دارم به زودی این کار را انجام دهم.»
نکته جالبی که دیروز (چهارشنبه) در خلال این نام‌نویسی‌ها دیده می‌شد، حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، عضو سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه کسانی بود که او در نظر دارد، به عنوان نایب رئیس معرفی‌شان کند. منصور قنبرزاده، مدیرعامل سابق نفت تهران و عضو فعلی هیأت رئیسه سازمان لیگ، شهره موسوی، مدیرعامل باشگاه بادران، دو نفری بودند که عزیزی‌خادم را در این نام‌نویسی همراهی می‌کردند تا برای سمت نواب رییس ثبت‌نام کنند.
منصور قنبرزاده نایب رئیس اول پیشنهادی عزیزی خادم است و گفته شده او برای نایب رئیسی دوم، حیدر بهاروند را در نظر دارد تا از این طریق به پیروزی در انتخابات دست یابند.
همچنین حمیدرضا مهرعلی، رئیس سابق فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری نیز برای تصدی یکی از کرسی‌های هیات‌رئیسه در بخش کارشناس نام‌نویسی کرد.
حیدر بهاروند، مصطفی آجرلو، علی کریمی و هدایت ممبینی از دیگر افرادی هستند که تصمیم قطعی برای نام نویسی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دارند و باید در روزهای آینده منتظر حضور آنها در ساختمان فدراسیون فوتبال بود.
 ضمن اینکه افرادی چون واعظ‌ آشتیانی هم هستند که هنوز تصمیم قطعی خود را برای حضور در انتخابات نگرفته‌اند و در روزهای آینده تصمیم نهایی آنها مشخص خواهد شد.
فعلاً نام‌نویسی ادامه دارد و انتظار می‌رود بیشتر چهره‌های سرشناس در روز بیستم و پایانی برای انتخابات پیش قدم شوند.
تا کنون اسامی افرادی که در انتخابات فدراسیون فوتبال نام‌نویسی کرده‌اند به شرح زیر است:
ریاست
شهاب‌الدین عزیزی خادمی
 نایب‌رئیس اول
منصور قنبرزاده
 نایب رئیس دوم
-
 نایب رئیس سوم (بانوان)
شهره موسوی
 نماینده هیأت‌ها
خداداد افشاریان
 نماینده باشگاه‌ها
-
 کارشناس
مسعود مرادی، داود رفعتی، ‌ حمیدرضا مهرعلی
 بدون عنوان ثبت‌نامی
-
 

Page Generated in 0.0057 sec