printlogo


کد خبر: 222426تاریخ: 1399/10/18 00:00
لژیونرها

ورود سرمربی جدید آنتورپ با جت شخصی
ورکارترن مهره شانس بیرانوند در اروپا؟
سرمربی جدید رویال آنتورپ که یکی از اسطوره‌های بلژیک به شمار می‌آید، سه روز پیش با جت شخصی رئیس آنتورپ آمد تا در نشست معرفی‌اش شرکت کند. به عنوان سرمربی جدید آنتورپ و جانشین ایوان لکو سرمربی قدیمی که به تیم شانگهای SIPG چین پیوسته است.
ورکارترن بخشی از نسل طلایی بلژیک در دهه 1980 محسوب می‌شود که برای اولین بار فوتبال این کشور را به جمع 4 تیم جام جهانی رساندند، اتفاقی که در دهه‌های بعدی با ظهور نسل دیگری از ستارگان تکرار شد. او پیش از حضور در آنتورپ سرمربی اندرلخت بوده و پس از اخراج از این باشگاه، مدتی با حالت شبیه به قهر راهی روسیه شده بود.
ورکارترن در این باره توضیح داد: من برای یک چالش جدید آماده بودم اما این پیشنهاد باید انتظارات من را برآورده می‌کرد که رویال آنتورپ یکی از آنها بود. این چالش جدیدی است که همه چیزش من را برای انجام آن متقاعد کرد. او درباره اینکه چه کاری انجام خواهد داد، اینطور گفت: من میراث ایوان لکو را دور نمی‌ریزم و همه چیزهای خوب او را ادامه می‌دهم. این صحیح نیست که هرچه لکو انجام داده را دور بریزم، چون اینجا چیزهایی وجود داشته و ایده های خوبی. البته شما به عنوان سرمربی تغییراتی خواهید داشت؛ چه دفاعی و چه هجومی. مهم این است که آنتورپ باید پیشرفت کند.
برای ایرانیان علاقه‌مند فوتبال البته نحوه تعامل با دروازه‌بان‌های تیم مهم است؛ دروازه بان‌هایی که یکی از آنها گلر شماره یک تیم ملی علیرضا بیرانوند است که در دوره مربی قبلی تنها در دو بازی فرصت خودنمایی پیدا کرد. باید دید بوتز بخشی از میراث دور نینداختنی لکوست یا سرمربی جدید بلژیکی با نگاه جدیدش بیرانوند را به قفس توری تیم سرخپوش ژوپیر لیگ انتقال خواهد داد.
 
برای انتقال به تیم الدحیل
چگونگی صدور مجوز هافبک سابق استقلال
علی کریمی به صورت قرضی از تیم فوتبال القطر راهی تیم الدحیل قطر شد. به این ترتیب هافبک سابق استقلال در یک فصل، بازی در سومین تیم را تجربه می‌کند.
طبق قانون فیفا، بازیکن خارجی نمی‌تواند در یک فصل در سه تیم حضور داشته باشد و همین مسأله مسئولان باشگاه الدحیل را بر آن داشت تا با فیفا مکاتبه کرده و مجوز کریمی را بگیرند.
روزنامه «الوطن» قطر در این باره اعلام کرد الدحیل در نامه نگاری با فیفا، با استناد به طولانی شدن فصل گذشته مسابقات فوتبال در دنیا به خاطر ویروس کرونا و تعویق اکثر مسابقات در جهان موفق شده است مجوز کریمی را بگیرد.
این روزنامه از کریمی به عنوان یک بازیکن متمایز تمجید کرد؛ بازیکنی که می‌تواند خط هافبک الدحیل را قدرتمندتر کند.
الوطن همچنین خبر داد الدحیل به دنبال توافق با یک بازیکن خارجی دیگر به جای «یوسف المساکنی» است که همچنان تحت قرارداد با الدحیل بوده و صحبت از انتقالش به تیم العربی است.
مذاکرات الدحیل با «مایکل اولونگا» گینه‌ای گلزن تیم کاشیوا ریسول ژاپن صورت گرفته و این بازیکن قرار است در صورت توافق نهایی به تیم الدحیل اضافه شود.
 
مدیر باشگاه السیلیه:
جذب رضاییان برای ما اهمیت داشت
محمد علی المری، نایب رئیس باشگاه السیلیه درباره رامین رضاییان مدافع ایرانی و خرید جدید این باشگاه در مصاحبه با نشریه «الوطن»، گفت: «برای امضای قرارداد با رامین رضاییان قرارداد حمودان را فسخ کردیم.
ژ جذب این بازیکن برای ما اهمیت داشت. همکاری دو باشگاه در آینده ادامه خواهد داشت.»
رضاییان هفته گذشته به صورت قرضی از الدحیل راهی السیلیه شد. از آن طرف الدحیل به جای رضاییان، علی کریمی هافبک سابق استقلال و کنونی قطر را جذب کرد.
 
پست جالب لیگ پرتغال با استفاده از مهارت طارمی
صفحه اصلی لیگ پرتغال در فضای مجازی با استفاده از مهارت طارمی در استپ کردن توپ، پست جالبی را منتشر کرد.
لیگ پرتغال در اینستاگرام با انتشار عکسی از ستاره ایرانی پورتو، نوشت: «سعی نکنید این کار را در خانه انجام دهید.»
طارمی در لیگ پرتغال درخشان ظاهر شده و اکنون توانسته به یکی از مهره‌های اصلی خط حمله کونسیسائو بدل شود. او در سال 2020 برترین گلزن لیگ پرتغال نام گرفت.

Page Generated in 0.0054 sec