printlogo


کد خبر: 222421تاریخ: 1399/10/18 00:00
اردوگاه آبی

 مظلومی: تیم باید آرام باشد
پرویز مظلومی بر حفظ نظم و آرامش در دربی 94 تأکید دارد. سرپرست تیم استقلال که سال‌ها به عنوان سرمربی این تیم را همراهی کرده درباره بازی سنگین هفته آینده توضیحات مختصری داد: «در این بازی تمرکز ذهنی بازیکنان بسیار تأثیرگذار است. برای همین است که از بازیکنان و کادرفنی خواستیم کسی صحبت نکند. خودم هم قصد صحبت ندارم و فقط در همین حد می‌گویم که دوست داریم آرامش در تیم حاکم باشد تا بازی از روال عادی خود خارج نشود. ما بازی سختی پیش رو داریم و باید همه جوانب را در نظر بگیریم.» از مظلومی درباره پیش‌بینی نتیجه دربی پرسیدیم که این پاسخ را داد: «پیش‌بینی بازی دشوار است اما استقلال به دنبال پیروزی است.»
 
مرفاوی به زودی در تمرین استقلال
صمد مرفاوی بعد از گذراندن دوران نقاهت به تمرینات استقلال باز خواهد گشت. مرفاوی که دچار بیماری کرونا شده بود مدتی است از تمرینات استقلال به دور است و تلاش دارد بعد از دوران قرنطینه به تمرینات استقلال باز گردد. مرفاوی احتمالاً به تمرینات پیش از دربی خواهد رسید اما احتمال هم دارد پزشکان استقلال به آقای مربی توصیه کنند به جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی بعد از دربی به تمرینات بازگردد.
 
استقلال نه مصدوم دارد نه محروم
یکی از خبرهای خوب در اردوی استقلال این است که نه مصدومی دارد و نه محروم. آنچه استقلال را همواره در دربی‌های گذشته با مشکلاتی مواجه کرد دایره مصدومان و محرومان بود اما اکنون استقلال وضعیتی را تجربه می‌کند که شاید از هر 10 سال یک بار اتفاق بیفتد و تیم در بهترین شرایط ممکن راهی دربی شود. با توجه به اوضاع رو به راه استقلال در بخش مصدومان و محرومان از محمود فکری و شاگردانش انتظار است این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و برنده از میدان خارج شوند.
 
استقلال امروز استارت می‌زند
تمرینات استقلال از امروز آغاز خواهد شد. سرمربی آبی‌ها که یک جلسه استراحت را برای بازیکنان تجویز کرده بود تا به بازیابی قوای جسمانی خود بپردازند از امروز تمرینات سفت و سخت را برای دربی 94 آغاز خواهد کرد. آبی‌ها از زمین تهرانسر استارت می‌زنند.

Page Generated in 0.0054 sec