printlogo


کد خبر: 222415تاریخ: 1399/10/18 00:00
فکری از تجربه مربیان سابق درس می‌گیرد؟

ایمان هادی‌پور
 
 تیم محمود فکری پس از ۶ هفته شکست‌ناپذیری که با کسب سه پیروزی و سه مساوی برای آنها همراه بود، با برد در دیدار اخیرش مقابل گل‌گهر سیرجان به صدر جدول رسید و شرایط خوبی پیدا کرد ولی آبی‌ها در دیدار دشواری به مصاف شاگردان رسول خطیبی رفتند و توانستند، تیم این سرمربی هم که در ۶ بازی قبلی باختی نداشته و با نمایشی خوب ۱۰ امتیاز به دست آورده بود را در یک بازی جنجالی که صحنه‌های داوری بحث‌برانگیزی داشت، با گل‌های امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی شکست دهند و قبل از بازی دربی دل هواداران را شاد کنند. 
نکته اینجاست که هم‌اکنون حمایت هواداران استقلال در این روزهای سخت و دشواری که این تیم در این چند سال علی‌رغم شایستگی متأسفانه موفق به کسب قهرمانی در لیگ نشده است بسیار حیاتی است و جا دارد هواداران تمام قد در این روزها کنار تیم و تفکرات مربی
 باشند.
البته استقلال تا اینجا نتایجی نگرفته که مستوجب برکناری سرمربی این تیم باشد ولی نمی‌توان کتمان کرد با توجه به سالیان متمادی قهرمان نشدن آبی‌پوشان، کاسه صبر هواداران این تیم به معنای واقعی کلمه لبریز شده و آستانه تحمل آنها به مراتب پایین‌تر آمده است. 
بنابراین قطعاً فشار روانی بیشتری روی کادر فنی وارد می‌شود و آنها بابت هر نتیجه‌ای که در لیگ برتر کسب می‌کنند، مورد سنجش قرار می‌گیرند. البته در مورد حمایت مدیرعامل از محمود فکری هم مسأله را باید با واقعیات فوتبال و اتفاقات رخ ‌داده در استقلال طی سالیان گذشته بررسی کرد. 
بدون شک سرمربی آبی‌پوشان آنقدر تجربه و ذکاوت دارد که بداند این حمایت قطعاً نمی‌تواند همیشگی باشد و برای اثبات ادعای فوق فقط کافی است فکری اتفاقات رخ داده برای سرمربیان استقلال طی ۳ سال اخیر را بررسی کند و تدابیری بیندیشد که همان اتفاقات برای او تکرار نشود و با استقلال بر بام فوتبال ایران تکیه بزند.

Page Generated in 0.0054 sec