printlogo


کد خبر: 222410تاریخ: 1399/10/18 00:00
مربی امیدهای پرسپولیس:
می‌توانیم دربی را ببریم

 
منصور هاشمی، مربی تیم امید پرسپولیس که در این تیم مثل تیم‌های جوانان و نونهالان خیلی خوب کار کرده، بعد از رتبه سومی فصل قبل حالا با دو مساوی و یک برد به مصاف استقلال خواهد رفت.
 او درباره دربی امروز که ساعت 14 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، می‌گوید: «امیدوارم یک بازی خوب بشود و در این شرایط کرونایی همه بازیکنان سالم از زمین بیرون بیایند. بالاخره آنها تدابیری دارند، ما هم داریم. خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و بچه‌ها آماده‌اند. هر تیمی کمتر اشتباه کند و تفکر بهتری داشته باشد برنده خواهد شد ضمن اینکه ما اگر ببریم می‌توانیم به صدر جدول هم برسیم.»
هاشمی با اشاره به استفاده از بازیکنان حاضر در تمرینات تیم بزرگسالان می‌گوید: «از آقا یحیی خواسته‌ایم اجازه بدهند امیرمحمد یوسفی، محمد عمری و امیر محمدخارکش را در اختیار داشته باشیم که اگر باشند بهتر خواهد شد.»
وی درباره بدون تماشاگر بودن بازی می‌گوید: «بالاخره هر تیمی می‌تواند چند میهمان ویژه داشته باشد که حتماً اینطور هم خواهد شد. امیدوارم کادر فنی تیم بزرگسالان ما هم بیایند و بازی این بچه‌ها را ببینند چون چند نفرشان می‌توانند به تیم بزرگسالان کمک کنند.»
هاشمی درباره نتایج تیمش هم می‌گوید: «فصل قبل نیروی زمینی قهرمان شد، استقلال دوم و پرسپولیس سوم. البته ما به‌خاطر شرایط کرونا دو بازی آخرمان را هم انجام ندادیم وگرنه ممکن بود با پیروزی در آنها دوم شویم. امسال هم که خدا را شکر تا الان خوب نتیجه گرفته‌ایم.»
سرمربی امیدهای پرسپولیس اعتقاد داشت استقلال باید با شرایط برابر به دربی می‌آمد اما ظاهراً اینگونه نشده: «آنها باید با نیروی زمینی بازی می‌کردند اما با اینکه دکتر هم سر بازی رفته بود مسابقه برگزار نشد و حالا با استراحت بیشتری به این مسابقه می‌آیند. ما خواستار این بودیم که عدالت برقرار شود و نمی‌دانم این کار با برنامه انجام شده یا نه.»
 

Page Generated in 0.0050 sec