printlogo


کد خبر: 222408تاریخ: 1399/10/18 00:00
خبر

یحیی بالاسر ذخیره‌ها
دیروز از ساعت 12 و به‌طور همزمان در دو گروه و دو ورزشگاه، برنامه تمرینی و ریکاوری را انجام دادند. گروه اول که شامل بازیکنانی بود که مقابل سپاهان به میدان رفته بودند، در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز تیم به ریکاوری با انجام حرکات بدنی، کششی و هوازی پرداختند. گروه دوم که سایر بازیکنان در آن حضور داشتند، در زمین پژوهشگاه نفت زیر نظر کادر فنی برنامه تمرینی ویژه‌ای را در دستور کار داشتند. این گروه، پاسکاری، کارهای ترکیبی، مرور تاکتیک‌های تیمی، ارسال، شوت و گلزنی در دروازه‌ها و همچنین فوتبال درون‌تیمی را در برنامه قرار دادند. تمرین دیروز غایب نداشت و حدود 70 دقیقه به‌طول انجامید و پس از آن، بازیکنان بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند.
 
انصاری باز هم نبود
محمد انصاری که بعد از حدود شش ماه مصدومیت از دو هفته پیش شرایط بازی پیدا کرده باز هم در لیست بازی تیمش نبود.کارت بازی انصاری قبل از بازی ذوب‌آهن صادر شد اما این بازیکن نه در دیدار مقابل ذوب‌آهن و نه در مصاف با سپاهان راهی به لیست تیمش پیدا نکرد. از بدشانسی انصاری پرسپولیس هفته‌های سختی را پشت سر می‌گذارد و در این شرایط بعید است او حتی دقایقی کوتاه هم بتواند بازی کند.
 
پنالتی نبود
با اینکه بیشتر پرسپولیسی‌ها روی پنالتی اتفاق‌افتاده در بازی با سپاهان تأکید کرده‌اند اما بیشتر کارشناسان اعتقاد داشتند این صحنه پنالتی نبوده است. در دقیقه 69 بازی با سپاهان نوراللهی و عالیشاه با بازیکنان حریف در محوطه جریمه برخوردهایی داشتند اما از بین 5 کارشناس داوری 4 نفر تأکید کردند هیچ اتفاقی در این صحنه‌ها نیفتاده و تصمیم اشکان خورشیدی درست بوده.
 
گل عبدی در نظرسنجی نهایی
با پایان مهلت شرکت در دومین نظرسنجی انتخاب بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا 2020، ترکیب گل‌های نظرسنجی پایانی انتخاب بهترین گل مسابقات مشخص شد. گل مهدی عبدی به اولسان‌هیوندای در فینال رقابت‌ها با کسب 98/17درصد رأی کاربران سایت AFC، سومین گلی بود که به نظرسنجی پایانی راه یافت. گل عبدی به النصر عربستان پیش از این به نظرسنجی نهایی رسیده بود.
 

Page Generated in 0.0057 sec