printlogo


کد خبر: 222399تاریخ: 1399/10/18 00:00
مصاحبه و خبر

شرط رئیس کشتی برای رئیس پرورش اندام
دبیر: نصیرزاده در سازمان لیگ کشتی می‌ماند
علیرضا دبیر گفت: «رئیس سازمان لیگ کشتی همچنان به کار خود در این مسئولیت ادامه می‌دهد.» رئیس فدراسیون کشتی در ارتباط با برگزاری انتخابات فدراسیون پرورش اندام و رأی آوردن نصیرزاده در این انتخابات می‌گوید: «از همان ابتدا با کاندیدا شدن نصیرزاده برای فدراسیون پرورش اندام مخالف بودم و فقط به یک شرط با حضور وی موافقت کردم که حتی در صورت انتخاب شدن هم به کار خود در سازمان لیگ ادامه دهد.» او ادامه می‌دهد: «با صحبت‌هایی که با نصیرزاده داشتم، او قول داد تمام تلاش خود را انجام دهد تا همزمان با ریاست فدراسیون بدنسازی، در سازمان لیگ کشتی نیز حضور داشته باشد و کارها را به نحو مطلوب پیش ببرد.» دبیر حرف‌هایش را با ابراز امیدواری برای او به پایان می‌برد: «نصیرزاده فرد توانمندی است و امیدوارم که سال آینده لیگی به مراتب بهتر از لیگ امسال داشته باشیم.»
 
 
وضعیت هوای ارتفاعات در آخر هفته چگونه است؟
در مناطق کوهستانی ایران پیش‌بینی می‌شود که تا شنبه ۲۰ دی شرایط هوایی پایدار در اکثر مناطق کوهستانی کشور برقرار باشد.
سمانه نگاه، مسئول هواشناسی فدراسیون کوهنوردی در خصوص شرایط کوه‌های ایران در آخر هفته گفت: «در مناطق کوهستانی ایران پیش‌بینی می‌شود که تا شنبه ۲۰ دی شرایط هوایی پایدار در اکثر مناطق کوهستانی کشور خواهیم داشت. وزش باد، پدیده غالب در کوهستان‌های ایران و وزش باد گرم در ارتفاعات البرز و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.»
او ادامه داد: «طی این مدت سامانه بارشی در کشور نداریم و به سبب وزش باد شدید (به ویژه باد گرم در ارتفاعات البرز)، شرایط برای وقوع کولاک (برف وزان) مهیاست.»
 
پیش‌بینی‌های روز‌های هفته پنجشنبه:
همچنان برای ارتفاعات جنوب شرق کشور تداوم وزش باد شدید مورد انتظار است. به تدریج در ارتفاعات اردبیل و رشته کوه‌های البرز شرایط برای وقوع باد گرم مهیا می‌شود. سرعت وزش باد برای قله‌ها و خط الرأس‌ها به بیش از ٩٠ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که موجب کولاک برف می‌شود و با توجه به افزایش دما، افزایش ذوب برف و احتمال شکستن نقاب‌های برفی و ریزش بهمن را به ویژه برای ساعات ظهر به همراه دارد.
جمعه:
از شدت وزش باد در البرز مرکزی کاسته می‌شود ولی کماکان در البرز غربی و شرقی و ارتفاعات خراسان شمالی و همچنین مناطق جنوب شرق کشور، وزش باد شدید مورد انتظار است. برای مناطق پوشیده از برف احتمال کولاک موقتی وجود دارد.
نگاه در آخر اضافه کرد: برای ارتفاعات زاگرس طی این مدت، هوای پایدار و طی روز آفتابی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و برای ساعات شب، کاهش محسوس دما وجود دارد. با توجه به پوشش گسترده برف در مناطق کوهستانی کشور، برای اجتناب از برف کوری و آسیب به چشم، عینک مناسب استفاده کرده و در ساعات میانی روز با توجه به افزایش اشعه ماوراء بنفش و آسیب به پوست، پوشاک مناسب استفاده کنید.
 
 
۵ کوهنورد مفقود شده در زرین کوه زنده پیدا شدند
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از یافتن هر پنج نفر مفقود شده در زرین کوه دماوند به صورت زنده و سلامت خبر داد. منصور درجاتی از یافتن مفقودی‌های زرین کوه دماوند خبر داد و گفت: «خداراشکر تیم‌های جست‌وجوی زمینی موفق به یافتن هر ۵ نفر به‌صورت زنده شدند. این افراد تا ساعاتی دیگر به منازل خویش باز خواهند گشت. باید از تمامی دست‌اندرکاران و مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین نجاتگران نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم که در عملیاتی گسترده و بی‌وقفه موجب پیدا شدن این افراد در کمترین زمان ممکن و بازگشت سلامت آنها به خانه شدند.»
 

 


Page Generated in 0.0055 sec