printlogo


کد خبر: 222396تاریخ: 1399/10/18 00:00
مصاحبه و خبر

مهاجری: چقدر باید تلفات بدهیم
رضا مهاجری، سرمربی مس کرمان معتقد است همچنان کیفیت زمین‌های لیگ یک مناسب نیست و این موضوع از کیفیت کار می‌کاهد و آسیب‌زا است.
مهاجری درباره تساوی تیمش مقابل قشقایی شیراز می‌گوید: «بچه‌هایم بازی خوبی انجام دادند و می‌توانستیم پیروز شویم اما واقعاً به خاطر یکسری مسائل از جمله زمین، در اختیار نداشتن تیم کامل و بی‌دقتی این اتفاق نیفتاد اما آن بازی دیگر برای ما تمام شده است.» سرمربی مس کرمان که همیشه از کیفیت بد زمین‌ها شکایت می‌کند، در این رابطه ادامه می‌دهد: «باید چقدر دیگر مصدوم بدهیم تا رسیدگی شود؟ واقعاً شرایط زمین‌ها که کمترین حق ما است، خوب نیست. ما در هر بازی تلفات می‌دهیم. اگر خدایی نکرده مصدومیت‌های جدی برای بازیکنان ما پیش بیاید چه کسی پاسخگو است؟ ما کلی بازی حساس پیش رو داریم و به تیم کامل‌مان نیاز داریم.» مهاجری درباره در بازی پیش رو مقابل پارس جنوبی جم ادامه می‌دهد: «محمد نصرتی تیم خوبی را جمع کرده و از آنجا که ما در جدول مسابقات تنها یک امتیاز با هم فاصله داریم بازی حساسی خواهد بود، باید این بازی را ببریم و صدرنشین شویم تا قدم قدم خودمان را به هدف‌مان که صعود به لیگ برتر است، نزدیک کنیم.»
 
 
تیکدری: از دست شهاب گردان ناراحتم
مهدی تیکدری، بازیکن کرمانی تراکتور که فکر می‌کند مسعود شجاعی آدم خاصی است، درباره پیروزی مقابل ذوب‌آهن با هدایت شجاعی، توضیح می‌دهد: «بازی خیلی خوبی بود. هم‌قسم شده بودیم که سه امتیاز را بگیریم. می‌توانستیم‌ در نیمه اول به گل‌های بیشتری برسیم که متأسفانه نشد و در ادامه روی غافلگیری گل خوردیم و خدا را شکر توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم و حیاتی این بازی را بگیریم.» تیکدری در مورد موقعیت صد درصد گلی که در اوایل بازی از دست داد، ادامه می‌دهد: «با کمی دقت بیشتر و تصمیم بهتر می‌توانستم گل بزنم که فکر می‌کنم، گردان گلر حریف هم خیلی خوب‌ واکنش نشان داد و از این بابت از او ناراحتم! البته او حریف محمد نشد. عباس‌زاده یک گلزن مادرزاد است و واقعاً امثال او در فوتبال ایران بسیار کم هستند.» بازیکن تراکتور در مورد کار با مسعود شجاعی که این روزها هم سرمربیگری می‌کند، هم بازی، می‌گوید: «کار در کنار آقا مسعود واقعاً خاص است. مردی که از همه لحاظ چه فنی، چه شخصیتی، فوق‌العاده است و نیاز به تعریف من ندارد و  ثابت شده است.»
 
 
هشدار تراکتور به گل‌گهر درباره شکاری
رضا شکاری، هافبک فصل گذشته تراکتور تبریز پس از درخواست فسخ قرارداد یکطرفه با این باشگاه، طی هفته‌های گذشته در تمرینات گل‌گهر سیرجان شرکت کرد و پس از مشخص شدن تکلیفش با باشگاه تراکتور به تیم سیرجانی خواهد پیوست. در همین زمینه باشگاه تراکتور طی نامه‌ای به محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل‌گهر هشدار داد که حضور رضا شکاری در تمرینات این تیم غیرقانونی است. این باشگاه  همچنین در این نامه مدعی شده با توجه به اینکه فسخ قرارداد شکاری از سوی سازمان لیگ تحویل این بازیکن داده نشده، شکاری همچنان بازیکن تراکتور است و حضور او در تمرینات گل‌گهر می‌تواند تبعاتی برای باشگاه سیرجانی داشته باشد. باشگاه تراکتور رونوشت این نامه را به سازمان لیگ و کمیته وضعیت بازیکنان هم ارسال کرده است.
 
 
شکایت نساجی از داور در کمیته اخلاق و کمیته صیانت
علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پی اتفاقات نابحق در بازی این تیم مقابل پیکان و اعلام نشدن دو پنالتی واضح و مردود شدن گل سالم نساجی، می‌گوید: «شکایت رسمی باشگاه را از حسین زیاری داور این بازی، به کمیته اخلاق و کمیته صیانت ارائه کردیم و مدارک و مستندات لازم را نیز به کمیته داوران تحویل دادیم.» امیری با عنوان اینکه به‌زعم ما اشتباهات داوری در شرایطی عادی رخ نداده، ادامه می‌دهد: «از مسئولان امر عاجزانه تقاضا داریم با دقت لازم جزئیات داوری این بازی را بررسی کنند.»

Page Generated in 0.0059 sec