printlogo


کد خبر: 222377تاریخ: 1399/10/18 00:00
نقل و انتقالات

نگرانی رئال مادرید از بازگشت بیل

رئال مادرید بر این باور است که تاتنهام، گرت بیل را در پایان فصل به این باشگاه برمی‌گرداند. بیل نتوانسته در تاتنهام جا بیفتد. این بازیکن 31ساله در سپتامبر به صورت قرضی به شمال لندن برگشت اما نتوانسته آمادگی بالایی داشته باشد.
این بازیکن تیم ملی ولز اخیراً در جریان برد سه بر یک مقابل استوک‌سیتی در جام اتحادیه دچار آسیب از ناحیه ساق پا شد. او در آن بازی گل زد اما بین دو نیمه تعویض شد و تاتنهام چند هفته اول 2021 را بدون این بازیکن سپری خواهد کرد.
سران رئال از این می‌ترسند که تاتنهام در پایان فصل، بیل را به این باشگاه برگرداند. آنها البته گزینه تمدید قرارداد قرضی بیل را برای یک فصل دیگر هم دارند.
این خبر برای رئال بسیار بد است، چون بیل قراردادی با دستمزد بالا دارد. تاتنهام در حال حاضر درصد بالایی از دستمزد او را می‌پردازد. او در سال حدود 13 میلیون پوند دریافت می‌کند و مادرید هم که در دوران ویروس کرونا از نظر مالی در مضیقه است، نمی‌خواهد مجبور به پرداخت مجدد این مبلغ شود.
کمتر باشگاهی حاضر است این بازیکن را با این دستمزد بسیار بالا به خدمت بگیرد و به این ترتیب برنامه‌های تابستانی رئال مادرید دچار مشکل خواهد شد. زین‌الدین زیدان، مربی رئال هم مدت‌هاست که گفته بیل جایی در برنامه‌هایش ندارد.
بیل در فصل بعد وارد آخرین سال قراردادش با رئال خواهد شد. این قرارداد در تابستان 2022 منقضی می‌شود.
او در تاتنهام تنها 11 بازی انجام داده است، آن هم در حالی که تاتنهام در لیگ برتر مدعی است، به فینال جام اتحادیه رسیده است و در لیگ اروپا هم در گروه سختی حضور داشت. بیل سه گل هم زده است اما مشخص نیست چه زمانی به میادین برمی‌گردد.
 
 
لیورپول فشار می‌آورد اما آلابا، رئال را می‌خواهد
لیورپول رقیب رئال مادرید در راه جذب داوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ شده است. آلابا در پایان فصل به صورت آزاد از بایرن جدا می‌شود. یورگن کلوپ سخت در تلاش است تا این بازیکن 28ساله را جذب کند اما آرزوی آلابا این بوده که روزی در رئال بازی کند و به این ترتیب، این باشگاه بخت بیشتری برای جذب او دارد.
این بازیکن 28ساله اتریشی که می‌تواند در پست‌های مدافع میانی و مدافع چپ بازی کند، از سال 2008 در بایرن بوده است. او در 12 سال حضور در این باشگاه، 9 قهرمانی بوندس‌لیگا و دو عنوان لیگ قهرمانان را کسب کرده است.
او ترجیح می‌دهد که تا پایان قراردادش در بایرن بماند. کلوپ و لیورپول هم به دنبال آن هستند که در تابستان بازیکن جذب کنند و نمی‌خواهند ژانویه پرمشغله‌ای داشته باشند. این در حالی است که مشکلات دفاعی لیورپول روزافزون است و سه مدافع میانی اصلی این تیم، یعنی جو گومز، ویرجیل فن‌دایک و یوئل ماتیپ مصدوم هستند. در جریان شکست یک بر صفر لیورپول مقابل ساوتهمپتون، کلوپ مجبور شد فابینیو و جوردن هندرسون، دو هافبک خود را در پست مدافع میانی به کار بگیرد.
 

 


Page Generated in 0.0043 sec