printlogo


کد خبر: 222355تاریخ: 1399/10/17 00:00
فقط باید تمرین و تمرکز بیشتری داشته باشیم
گل‌محمدی: داور پنالتی ما را نگرفت

 
یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی بدون گل مقابل سپاهان در گفت‌وگوی تلویزیونی شرکت کرد و درباره بازی گفت: «مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی‌مان بود. در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم و مسلط بودیم. بازی را خوب کنترل کردیم و می‌توانستیم از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم؛ هرچند در کل دیدار کم‌موقعیتی بود زیرا هر دو تیم برای گل نخوردن تلاش می‌کردند.»
وی افزود: «موقیعت کمی در طول بازی پیش آمد. البته در یک صحنه هم داور از اعلام پنالتی مسلم به سود تیم ما گذشت و نتوانستیم این مسابقه را ببریم. باید خود را برای دیدار آینده آماده کنیم.»
سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض کادر فنی پرسپولیس به عملکرد داور گفت: «اعتراض‌ها در چند صحنه رقم خورد. طبق آنچه از دور دیدیم باید پنالتی به نفع ما گرفته می‌شد و مشکل خاصی نبود که بخواهیم درباره‌اش صحبت کنیم.»
گل‌محمدی درباره عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس هم گفت: «در هر صورت فشار زیادی روی این بچه‌هاست. در این هفت بازی موقعیت‌هایی برای مهاجمان ایجاد کردیم اما به‌دلیل فشار بیش از حد نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. نیاز به زمان و تمرینات اختصاصی بیشتر دارند و تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم تمرین بیشتر و تمرکز است.»
وی درباره دربی پیش رو گفت: «درباره دربی هم باید بگویم همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد و گرفتن سه امتیاز هم با توجه به وضعیت جدول هدف اصلی ماست. ان‌شاءالله بازی تماشاگرپسند و خوبی باشد.»
 

Page Generated in 0.0054 sec