printlogo


کد خبر: 222338تاریخ: 1399/10/17 00:00
طنزیم
فکری بازی پوچتینو

هومن جعفری
 
«مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی هرگونه شوخی در جریان تمرینات را ممنوع کرده است. پوچتینو از دو روز پیش رسماً کارش را در پی اس جی شروع کرد و طبق ادعای رسانه‌های فرانسوی، 45 دقیقه نخست جلسه اول تمرینی، بسیار پرفشار برگزار شد. توماس توخل به مربی‌ای معروف بود که در تمرینات چندان به بازیکنان سخت نمی‌گرفت و اغلب جلسات تمرینی او سبک و راحت بود ولی پوچتینو مربی‌ای بر خلاف توخل است. پوچتینو در همان اولین جلسه و در صحبت با بازیکنان هشدار داد که هرگونه شوخی و خنده در تمرینات ممنوع است و بهتر است این مسائل را به بیرون زمین موکول کنند.» قصه اینجاست که آقای پوچتینو فکر کرده با این محمود فکری بازی‌ها تیمش درست می‌شود! آقای پوچ! اینطوری نمی‌توانی تیمت را کنترل کنی! باید مثل حاج محمود آستین را بزنی بالا، اینستاگرام و پلنگ بازی را ممنوع کنی، خوردن کله پاچه ساعت سه صبح را ممنوع کنی، جلوی یک چیزهایی و یک بازیکن‌هایی بایستی و فحشش را در فضای مجازی بخوری تا تیمت درست شود.
 وگرنه با تمرین سفت و سخت و اینکه سر تمرین برای هم جک نگویید که کاری درست نمی‌شود!
*
جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معروف ایتالیایی مدعی شد مدیر برنامه‌های کریستین اریکسن با باشگاه‌های آژاکس و ولورهمپتون مذاکره کرده است.
می‌بینید؟ طرف را از تاتنهام به بهانه پول گرفتن بردند اینتر و بیچاره‌اش کردند، حالا می‌خواهند طرف را ببرند ولورهمپتون! بابا حداقل نیم فصل بیا استقلال، یک مقدار بازی خوب انجام بده، آخر فصل بپیچان برو قطر! ولورهمپتون؟‌!
 

Page Generated in 0.0058 sec