printlogo


کد خبر: 222326تاریخ: 1399/10/17 00:00
کاپیتان در دربی 94 هم گل می‌زند؟
وریا قبل از دربی به 100 بازی در استقلال رسید

 
در بازی با آلومینیوم اراک مشخص بود که برخی بازیکنان کلیدی تلاش می‌کردند کمتر در درگیری‌ها حضور داشته باشند تا خدای ناکرده مصدوم نشوند و به دربی برسند.
 یکی از این بازیکنان وریا غفوری بود که از سر اتفاق در آستانه این بازی مهم به مرز 100 بازی در استقلال هم رسید. طبق آماری که از تعداد بازی‌های وریا غفوری در استقلال منتشر شده او توانست بعد از پشت سر گذاشتن بازی با آلومینیوم اراک در نهایت به باشگاه 100تایی‌های استقلال برسد و نام خود را در میان بازیکنانی که موفق شدند 100 بار پیراهن استقلال را به تن کنند قرار دهد. 
حالا به نظر می‌رسد وریا با انگیزه و اشتیاق بیشتری در دربی 94 حاضر شود. اولاً که او سابقه گلزنی در دربی را هم دارد و مضاف بر آن در پست جدید هافبک راست به خوبی توانسته نقش خود را در استقلال بازی کند. وریا که اکنون با بیشترین گل زده آقای گل تیمش هم محسوب می‌شود اگر بتواند در شهرآورد 94 نیز برای استقلال گل بزند بدون شک بیش از همیشه در دل هواداران استقلال جای خواهد گرفت. وریا تاکنون 3 گل برای استقلال به ثمر رسانده که در کمال تعجب مهاجمان استقلال هم نتوانسته‌اند به اندازه او برای تیم‌شان گلزنی کنند. بی‌شک گل دوباره وریا در دربی برای هواداران این باشگاه رنگ و بوی دیگری خواهد داشت و محبوبیت این بازیکن را افزایش خواهد داد. 
وریا در تمرین دیروز استقلال هم ریکاوری کرد و از امروز با انگیزه‌های بیشتر در تمرینات گروهی تیمش شرکت می‌کند. استقلال هفته آینده رخ در رخ پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

Page Generated in 0.0047 sec