printlogo


کد خبر: 222315تاریخ: 1399/10/17 00:00
فولاد دنبال ضدحمله بود، شش موقعیت گل داشتیم
آوخ: الان باید جزو هفت تیم بالای جدول می‌بودیم

گفت و گو
امیرمحمد قراگزلو     
 
مهرداد آوخ، بازیکن بندرعباسی مس رفسنجان که به عنوان بازیکن جایگزین در بازی مقابل فولاد به میدان رفته بود، یک گل ارزشمند برای تیمش زد تا از شکست فرار کنند. به همین بهانه گفت‌وگویی با بازیکن مس رفسنجان داشتیم.
 
 
از لحاظ فنی بازی‌تان مقابل فولاد چگونه بود؟
بازی خیلی خوبی به لحاظ فنی بود. ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم و فقط با نیت برد در اهواز به مصاف فولاد رفته بودیم و به چیزی جز سه امتیاز هم فکر نمی‌کردیم. به ضعف‌های فولاد خیلی خوب واقف بودیم و حق‌مان هم برد و کسب سه امتیاز بود اما متأسفانه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیدیم.
طوری حرف می‌زنی که انگار مساوی خارج از خانه مقابل فولاد حق‌تان نبود؟!
به هیچ‌وجه مساوی مقابل فولاد نتیجه‌ای عادلانه برای ما نبود وتیم ما برای برد واقعاً استحقاق بیشتری داشت. فولاد بیشتر دنبال ضدحمله بود و تیم ما ۶ موقعیت برای گلزنی داشت که متأسفانه آنها را یکی پس از دیگری از دست داد تا عدالت در بازی ما با فولاد در نتیجه اصلاً رعایت نشود.
خودت هم به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفتی و گل با ارزشی زدی.
بله، من به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفتم و خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که با این وجود موفق شدم زحمات بچه‌ها را کامل کنم و گل بزنم.
چندمین گلت را برای تیم باشگاهی‌ات به ثمر رساندی؟
من فقط در بازی تیم‌مان مقابل نفت مسجدسلیمان به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفتم و در بقیه بازی‌های‌مان به عنوان بازیکن جایگزین بازی کردم و اولین گل لیگ برتری‌ام را هم مقابل فولاد به ثمر رساندم اما باور کنید کوهی از انگیزه هستم و ان‌شاءالله در بقیه بازی‌ها حتماً بهتر کار کرده و به امید خدا سعی می‌کنم بیشتر گل بزنم تا بازی‌ام بیشتر به چشم بیاید و البته نکته مهم اینکه در قالب کار تیمی هم بتوانم بیشتر برای تیمم مفید واقع شوم که هدف اصلی هر بازیکنی از جمله من است.
تیم‌هایی که از لیگ پایین‌تر به لیگ برتر صعود می‌کنند، در سال اول بیشتر به دنبال سقوط نکردن هستند در این رابطه چه صحبتی داری؟
ما نگاهی فراتر از ماندن در لیگ برتر داریم. باور کنید اگر نگاه واقع‌بینانه‌ای به تیم ما داشته باشید، متوجه می‌شوید جایگاه فعلی‌مان اصلاً حق‌مان نبوده و با بازی‌هایی که بازیکنان ما انجام داده و برگزار کرده‌اند، تیم مس رفسنجان الان باید جزو هفت تیم بالای جدول بود.
واقعاً؟!
بله، تیمی هستیم که کادر فنی بسیار بادانشی داریم و از بازیکنانی بهره می‌بریم که هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی عالی کار می‌کنند. جدا از این موارد فکر می‌کنم شاید جزو معدود تیم‌های لیگ برتر بیستم باشیم که برای هر بازی‌مان سه، چهار پلن متفاوت داریم و با طرح و نقشه‌های خاص و متعدد وارد هر بازی می‌شویم که بستگی به سبک و سیاق هر تیمی دارد.
داوری بازی‌تان مقابل فولاد چگونه بود؟
داور بازی و گروه داوری خوب کار کردند و قضاوت متعادلی داشتند و دو تیم مشکل خاصی در امر قضاوت نداشتند.
در بازی‌های بعدی هم تو را در نقش یک گلزن برای تیمت خواهیم دید؟
تیم ما امسال برای نشان دادن توانایی‌هایش انگیزه‌های زیادی دارد و من هم به عنوان بازیکن مس رفسنجان برای گلزنی و مفید واقع شدن برای تیمم خیلی انگیزه دارم. در تمرینات خیلی تلاش می‌کنم و از توصیه‌های کادر فنی‌مان نهایت بهره را می‌برم و اگر خدا بخواهد ان‌شاءالله بتوانم در زدن گل‌های بعدی‌ام موفق باشم.
 
 
سرآسیایی: بقا مس در لیگ، لذت سهمیه آسیا را دارد
مجتبی سرآسیایی دستیار اول محمد ربیعی در مس رفسنجان معتقد است اگر واقع‌بینانه نگاه شود، بقای تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر لذتی همچون کسب سهمیه آسیا دارد: «تمام تلاش مدیران خوب باشگاه و کادر و بازیکنان کسب جایگاه خوب در آخر فصل است. یادمان نرود که ما در بحث زیرساختی و مسائلی از قبیل زمین تمرین، زمین بازی، هتل و استخر و... در رفسنجان مشکلات عدیده‌ای داریم. واقعیت این است که با توجه به این قبیل مشکلات، خیلی از بازیکنان مدنظر کادرفنی در اول فصل گزینه‌هایی با شرایط راحت‌تر و کم مشقت‌تر را انتخاب کرده‌اند و این چنین است که مس در بعضی پست‌ها با مشکل بزرگ مواجه است. هر چند که هم‌قسم هستیم تا برای عزت و اعتلای فوتبال رفسنجان و سربلندی مردم خونگرم رفسنجان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. اگر واقع‌بینانه به تیمی که تازه از لیگ یک صعود کرده نگاه کنیم، برای ما بقا در لیگ امسال شیرینی و لذتی همچون کسب سهمیه آسیا را دارد.»
 

Page Generated in 0.0057 sec