printlogo


کد خبر: 221644تاریخ: 1399/10/7 00:00
خبر

هدیه جنجالی کریسمس برای طرفدار لیورپول

طرفداران لیورپول و اورتون بحث‌های مفصلی درباره یک هدیه کریسمس که به یک طرفدار لیورپول داده شده داشته‌اند.
فصل برای ویرجیل فان‌دایک، مدافع لیورپول در دربی مرسی‌ساید به پایان رسید. جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون با تکلی بسیار خشن باعث پارگی رباط صلیبی او شد. این دربی با بحث و جدل‌های فراوانی همراه بوده است.
حالا یک طرفدار لیورپول هدیه‌ای جنجالی دریافت کرده است. او که نامش فاش نشده، یک عکس قاب‌شده از تکلی که فصل فان‌دایک را به پایان رساند گرفته است. یکی از طرفداران اورتون در توییتر این عکس را منتشر کرده و نوشته: «رفیق من چنین هدیه‌ای گرفته است.»
طرفداران باشگاه‌های مختلف به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. طرفداران اورتون از این شوخی خوشحال شده‌اند. یکی نوشته: «عالی. البته خوب نیست که درگذشتگان را مسخره کنیم.» اما طرفداران لیورپول در این میان به سال 1995 اشاره کرده‌اند که اورتون در آن سال آخرین قهرمانی مهمش را کسب کرد. یکی از آنها نوشته: «این جذاب‌ترین کاری است که اورتونی‌ها در 25 سال گذشته انجام داده‌اند.» دیگری هم نوشته: «ببینید یک باشگاه چقدر باید مزخرف باشد که این بهترین دلیل جشنشان باشد.» یک بی‌طرف هم نوشته: «بهترین قسمت ماجرا، واکنش طرفداران لیورپول است.»
دیگر طرفداران لیورپول عکس هدایای خود را منتشر کرده‌اند که بسیاری از آنها قاب عکس بازیکنان در حال بالا بردن جام قهرمانی در سال‌های اخیر است.
دربی دوم مرسی‌ساید در این فصل قرار است در فوریه برگزار شود.
 
 
مسی و دپای در راه پاریس
موریسیو پوچتینو قرار است جای توماس توخل را روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن بگیرد بعد از آنکه مربی آلمانی بعد از ماه‌ها اختلاف نظر با مقامات باشگاه ثروتمند فرانسوی اخراج شد. 
حالا گمانه‌زنی شروع شده درباره اینکه چه کسی با مربی آرژانتینی به این تیم می‌آید و نام‌هایی مانند لیونل مسی و ممفیس دپای در این باره مطرح شده است.
لوپاریزین گزارش داده بازگشت کاپیتان سابق پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند راه را هموار کند برای اینکه فوق‌ستاره هموطن او از بارسلونا به پاریس بیاید. نیمار برزیلی به شدت مشتاق است که دوباره با مسی همبازی شود و پاری‌سن‌ژرمن هم مایل است این بازیکن 33 ساله را به خدمت بگیرد که قراردادش با بارسا تا اوایل تیر آینده اعتبار دارد و می‌تواند از اول ژانویه یعنی چند روز دیگر با هر تیمی که خواست، وارد مذاکره شود. پوچتینو نیز میل خود را برای اینکه مربی ستاره هموطنش شود، پنهان نکرده است. در عین حال، موندو دپورتیوو به نقل از فرانس فوتبال ادعا کرده اولویت پوچتینو جذب دپای از لیون است. مهاجم هلندی پیش از این شایعه رفتنش به بارسلونا مطرح شده بود اما شاید لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن با این مبلغ انتقال ناچیز که گفته می‌شود حدود 5 میلیون یورو خواهد بود، برای جذب او وسوسه شود.
 

 


Page Generated in 0.0058 sec