printlogo


کد خبر: 221629تاریخ: 1399/10/7 00:00
همزمان با اعلام تاریخ جلسه فدراسیون فوتبال با شهرها برای میزبانی جام ملت‌ها
چهره واقعی فوتبال ایران در فضای مجازی عرب زبان

در ادامه نشست‌های هماهنگی در سیر میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، جلسه هماهنگی آنلاین با حضور حضور دبیرکل فدراسیون، رؤسای هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی، تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، البرز، کرمان و جزیره کیش و همچنین  شهرداران شهرهای نامزد میزبانی و مدیرعامل شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی ساعت ۱۱ روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در ماههای اخیر مدارک اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحث میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را در موعد مقرر ارائه کرد. همچنین کتاب میزبانی این رقابت‌ها هم به شکل حضوری از سوی وزیر ورزش و جوانان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر و سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسمی به شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اهدا شد. در این کتاب معرفی شهرها، ورزشگاه‌ها، هتل‌ها و همچنین نقشه شهرها و فاصله میان قسمت‌های مختلف با ورزشگاه‌ها و بیمارستان‌ها طراحی شده است.
همچنین فدراسیون فوتبال در جهت اطلاع رسانی داخلی، شناسایی رویداد و معرفی بخشی از زیرساخت‌های موجود در ماه‌های اخیر، ۷ کلیپ منتشر کرده و کلیپ‌های آینده هم در سیر کمپین میزبانی منتشر خواهد شد. علاوه بر این، کلیپ رسمی میزبانی هم در موعد مقرر به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.
این در حالی است که همزمان با تلاش فدراسیون فوتبال برای بالا بردن امتیاز خود جهت کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027، تصاویری از وضعیت نامناسب ورزشگاه قائمشهر (محل برگزاری بازی نساجی مقابل پرسپولیس) در صفحات اجتماعی کاربران عرب زبان، تصویر واقعی امکانات سخت‌افزاری ورزشگاه‌های ایران را نمایان کرده است و نمره‌ای منفی در کارنامه ایران در مسیر کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا خواهد بود.
بازتاب تصاویر جمع‌آوری آب از داخل زمین چمن، چهره واقعی فوتبال ایران است که مسئولان مدام در حال انکار آن هستند.

Page Generated in 0.0055 sec