printlogo


کد خبر: 221626تاریخ: 1399/10/7 00:00
لژیونرها

صیادمنش، در نقش جوکر فوتبال اوکراین

درخشش بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ برتر اوکراین باعث شده است تا آنها مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گیرند که یک وب سایت اوکراینی پس از پایان رقابت‌های نیم فصل نخست، در جمع بندی که از دیدارهای انجام شده داشته است، به تمجید از این دو ستاره ایرانی پرداخته است.رسانه اوکراینی «footboom» در گزارشی از مسابقات لیگ برتر اوکراین در نیم فصل نخست، ضمن تمجید از شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش، نوشته است که هیچ کس در فوتبال اوکراین انتظار نداشت این دو مهاجم ایرانی در تیم‌هایشان درخشش داشته باشند ولی برخلاف باور عموم، آنها بسیار تأثیرگذار بوده‌اند. در این گزارش‌ها درباره این دو بازیکن این‌طور نوشته شده است:
صیادمنش خودش را در نقش «جوکر» از سایرین متمایز کرد. حضور کوتاه مدت او در لیگ اروپا کاملاً‌‌‌‌ پیروزمندانه رقم خورد چرا که او باعث شد زوریا لوهانسک بر بزرگترین رقیب خود در گروه G لیگ اروپا پیروز شود. آن تیم کسی نبود جز لسترسیتی قهرمان سابق لیگ برتر انگلیس و صیادمنش باعث شد تا زوریا این پیروزی بزرگ را جشن بگیرد.شهاب زاهدی مهاجم تیم المپیک دونتسک در دیدار مقابل اف سی روخلویو موفق شد دوبار دروازه حریف را باز کند اما مدتی بعد از این بازی تست کرونای این فوتبالیست ایرانی مثبت شد و او دیدار مقابل لووف در هفته سیزدهم لیگ برتر اوکراین را از دست داد و بنابراین می‌توان گفت بهترین گلزن نیم فصل اوکراین، زودتر از موعد به تعطیلات رفت.
 
 
رسانه قطری: ترابی خریدی شکست خورده است
نشریه «الشرق» قطر امروز در گزارشی به  بازی العربی و السیلیه پرداخت و در قسمتی از این گزارش به انتقاد از عملکرد مهدی ترابی، بازیکن ایرانی العربی پرداخت. این نشریه قطری نوشت: «العربی در بازی با السیلیه تلاش می کند تا به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد. این بازی اهمیت زیادی دارد چون آخرین بازی قبل از آغاز نقل و انتقالات زمستانی است و هالگریسمون باید درباره برخی از لژیونرها تصمیم گیری کند. برای مثال مهدی ترابی یک انتقال شکست خورده است و نتوانست در مدت حضورش چیزی را که انتظار داشتند به تیم و خط حمله العربی اضافه کند.»
ترابی در تابستان از پرسپولیس جدا شد و راهی العربی شد اما این بازیکن با بدشانسی مواجه شد و چندین بار متوالی مصدوم شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.
 
 
غیبت بازیکنان ایرانی در تیم منتخب لیگ ستارگان قطر
اتحادیه بازیکنان فوتبال قطر ترکیب تیم منتخب لیگ ستارگان در فصل 2020-۲۰۱۹ را منتشر کرد.
در این تیم منتخب، نام بازیکنان ایرانی که فصل گذشته در لیگ قطر حضور داشتند، دیده نمی‌شود. نفراتی چون مرتضی پورعلی گنجی (العربی)، رامین رضاییان (الشحانیه) و کریم انصاری‌فرد (السیلیه) سال قبل عملکرد خوبی در تیم‌هایشان داشتند اما در این انتخاب جایی ندارند.
اسامی بازیکنان تیم منتخب لیگ ستارگان به این شرح است:
فهد یونس، پدرو میگوئل، خوخی بوعلام، احمد یاسر، عبدالکریم حسن، کریم بوضیاف، فرانک کوم، عبدالعزیز حاتم، یاسین براهیمی، اکرم عفیف، بغداد بونجاح.
 
 
رسانه ترکیه‌ای:
جدایی  حسینی از ترابزون‌اسپور غیرمنتظره است
رسانه ورزشی ترکیه به جدایی احتمالی مجید حسینی از ترابزون‌اسپور پس از ۳ سال واکنش نشان داد. به نقل از روزنامه ورزشی Fanatik ترکیه، مجید حسینی که پس از افت فنی در ترابزون‌اسپور برای پیدا کردن جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم مشکل دارد شاید در نقل‌وانتقال‌های ماه آینده جدا شود.این رسانه ورزشی ترکیه سپس با غیرمنتظره دانستن جدایی مجید حسینی از ترابزون‌اسپور نوشت: حسینی از شارلروای بلژیک پیشنهاد دارد و در صورت نهایی شدن این انتقال سومین بازیکن ایرانی این تیم پس از کاوه رضایی و علی قلی‌زاده  خواهد بود.

 


Page Generated in 0.0061 sec