printlogo


کد خبر: 221618تاریخ: 1399/10/7 00:00
اردوگاه آبی

مربی جدید نمی‌آید
در شرایطی که گفته می‌شد قرار است یک مربی جدید به کادرفنی استقلال اضافه شود و حتی اسامی چند نفر نیز در این بین مطرح شده بود اما احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرد. 
مددی در این خصوص عنوان کرده که چنین چیزی صحت ندارد و حداقل در روزهای اخیر که با فکری صحبت کرده است، او چنین درخواستی نداشته است. با این حساب به نظر می‌رسد اضافه شدن فرد جدیدی به کادرفنی استقلال را باید منتفی دانست.
 البته در این شرایط گفته می‌شود قرار است بعد از دربی تغییراتی روی نیمکت استقلال صورت گیرد و یکی از نفرات تأثیرگذار نیمکت که روزهای اخیر شایعاتی در مورد جدایی وی نیز منتشر شده است از این تیم جدا خواهد شد تا فرد جدیدی این مسئولیت را بر عهده بگیرد.
 
 شیخ را برای دربی آماده می‌کنند
دیاباته به ترکیب نزدیک می‌شود
تمرین دیروز تیم استقلال  از ساعت 12:30 در زمین مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شد. در ابتدای تمرین فکری با اشاره به برنامه‌های بازی با گل‌گهر توضیحاتی را به بازیکنان ارائه کرد. شیخ دیاباته در ابتدای تمرین دیروز به همراه محمد نادری به صورت اختصاصی تمرین کردند. دیاباته در ادامه در تمرین تاکتیکی پا به توپ شده و موفق به گلزنی هم شد. 
داریوش شجاعیان مثل روز‌های گذشته به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کرده و سپس کار تاکتیکی صورت گرفت.
 در بخش بعدی فوتبال درون‌تیمی بین دو تیم سبز و زرد برگزار شد. تیم فوتبال استقلال روز 10 دی به مصاف گل‌گهر در سیرجان می‌رود. 
برخلاف فصل گذشته که دیاباته آقای گل لیگ شد و گل‌های کلیدی را برای این تیم به ثمر رساند اما در فصل جاری به دلیل مصدومیت پی‌درپی و آماده نبودن بدنش تاکنون نتوانسته برای استقلال بازی کند اما اینطور که گفته می‌شود این بازیکن شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و ممکن است از بازی با گل گهر برای استقلال به میدان برود تا قبل از دربی محک خورده و بتواند شاید در آن بازی دوباره شگفتی بسازد.

Page Generated in 0.0050 sec