printlogo


کد خبر: 221617تاریخ: 1399/10/7 00:00
روش جدید فکری برای کشف بازیکن
سرمربی استقلال جوان‌ترها را رصد می‌کند!

 
 یکی از موضوعاتی که محمود فکری سرمربی کنونی استقلال در تیم‌های مختلف مورد توجه قرار داده جوانگرایی و استفاده از نفرات بااستعداد است. اگرچه در استقلال این مسأله باید با موشکافی دقیق‌تری صورت بگیرد اما فکری همچنان از توجه به جوان‌ها غافل نمی‌شود. 
سرمربی استقلال که در گذشته نیز چند بازی تیم امید استقلال را از نزدیک تماشا کرده بود، قصد دارد هر زمانی که فرصت می‌کند به تمرینات و مسابقات این تیم برود. او تصمیم گرفته روز دوشنبه در دومین بازی از لیگ امیدها نمایش استقلال مقابل مقاومت تهران را از نزدیک تماشا کند. 
فکری که از میدان دادن به جوان‌ها خاطرات خوبی دارد، چندی قبل چند بازیکن از تیم امید استقلال را به تمرینات بزرگسالان اضافه کرد و حالا هم اگر از نمایش بازیکنی از تیم امید خوشش بیاید آنها را به تیم بزرگسالان دعوت می‌کند تا انگیزه‌شان برای رشد در استقلال بیشتر شود. 
البته در این راه فکری از برهانی هم کمک گرفته است. اینکه برهانی همزمان هم در تیم امید استقلال فعالیت دارد و هم در تیم بزرگسال دلیلش همین است که نماینده فکری برای کشف استعدادهای تیم‌های پایه است.
 اینطوری استقلال مجبور نمی‌شود برای جذب یک بازیکن میلیاردی خرج کند، کاری که پیش از این تیم‌های صنعتی مثل پیکان و سایپا انجام دادند و هزینه‌های خود را به حداقل رسانده‌اند. پیش از این هم خاقانی نشان داد که فکری می‌تواند روی همین جوان‌های بیست ساله حساب کرده و در روزهایی که ستاره‌های تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت در تیم حضور ندارند، این جوان‌ها به میدان رفته و استقلال را به پیروزی برسانند. 
البته فکری می‌داند برای پیدا کردن چنین شیوه‌ای راه سختی در استقلال دارد چرا که تماشاگران کم حوصله هستند و خیلی معطل استعدادیابی مربیان این تیم نمی‌شوند!

Page Generated in 0.0048 sec