printlogo


کد خبر: 221601تاریخ: 1399/10/7 00:00
خبر

شروع اردوی جدید پاراتیروکمان
 از 8 دی ماه کیش، میزبان کمانداران معلول
اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاراتیروکمان از هشتم دی ماه در جزیره کیش آغاز می‌شود.
دومین مرحله اردوی تیم ملی پاراتیروکمان کشورمان برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو از دوشنبه (8 دی ماه) با حضور اصغر زارعی‌نژاد و غلامرضا رحیمی (ماده ریکرو)، ‌سینا منشازاده و رمضان بیابانی (ماده کامپوند) و محمدرضا زندی (W1) در جزیره کیش آغاز می‌شود. همچنین تمرینات دو هفته‌ای، زیر نظر مجید کهتری سرمربی تیم و کادر او تا 23 دی ماه ادامه دارد. مرحله اول این اردوهای آماده‌سازی پاراتیروکمان 24 آبان ماه تا 7 آذر ماه در جزیره کیش برگزار شده بود.
 
بعد از یک‌سال دوری از اردوها
وزنه‌برداران پارالمپیکی 8 دی دست به وزنه می‌شوند
وزنه‌برداران پارالمپیکی بعد از یک‌سال دوری از تمرینات و مسابقات نخستین اردوی خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۸ دی در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می‌کنند. نخستین اردوی وزنه‌برداران پارالمپیکی بعد از یک‌سال وقفه به خاطر کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت قرنطینه از روز دوشنبه ۸ دی در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می‌شود و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد. امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم، نادر مرادی ۷۲ کیلوگرم، روح‌الله رستمی ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی‌پور ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی ۱۰۷ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی مثبت ۱۰۷ کیلوگرم نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی هستند که قبل از حضور در اردو باید تست PCR بدهند. طبق اعلام علی‌اصغر رواسی سرمربی تیم ملی احتمال دارد چند نفر از جوانان نیز در این اردو حضور داشته باشند.
 
معرفی نفرات برتر جام ستارگان پومسه تکواندو
در پایان رقابت‌های هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر پومسه مردان و زنان«جام ستارگان»، نفرات برتر این رقابت‌ها مشخص و معرفی شدند.
مسابقات هفته اول تا چهارم از دور رفت هشتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان و زنان «جام ستارگان»، روز گذشته با حضور 111 نفر در بخش انفرادی (استاندارد و ابداعی) و تیمی (استاندارد و ابداعی) مردان و 39 نفر در بخش انفرادی و تیمی زنان در فدراسیون تکواندو برگزار شد. این دوره از رقابت‌ها در بخش‌های انفرادی استاندارد در رده‌های ‌سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال، 61 تا 65 سال و بالای 65سال پیگیری می‌شود؛ در بخش تیمی استاندارد رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به اجرای فرم می‌پردازند. در بخش انفرادی ابداعی رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال و بالای 18 سال با یکدیگر رقابت می‌کنند و در بخش تیمی ابداعی رده‌های سنی بالای 15 سال (5 نفره)، کمتر از 18 سال (2 نفره) و بالای 18 سال (2 نفره) حضور دارند.
 
جدایی امیر حسینی قطعی شد
تغییرات زیاد در سایپا
پاسور کهنه‌کار والیبال ایران با تیم پیکان به توافق رسید و از سایپا جدا شد.
در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر والیبال، تیم سایپا پاسور اصلی و مؤثر خود را از دست داد. پس از جدایی محمد موسوی و استعفای مصطفی کارخانه از هدایت تیم والیبال سایپا، زمزمه جدایی برخی از بازیکنان مطرح این تیم شنیده شد. ابتدا رضا صفایی و محمد فلاحت‌خواه از این تیم جدا شدند. در ادامه گمانه‌زنی‌ها برای جدایی امیر حسینی، پاسور کهنه‌کار این تیم شکل گرفت و سرانجام حسینی نیز با تیم پیکان تهران به توافق رسید تا ادامه فصل را در دیگر تیم تهرانی توپ بزند. البته او هنوز رضایتنامه خود را از تیم سایپا نگرفته است. با جدایی امیر حسینی از تیم، احتمال جدایی امین اسماعیل‌نژاد و علی شفیعی نیز قوت گرفت.
البته سایپایی‌ها هم بیکار نبوده‌اند و با امیرحسین صابری و سجاد سیفی‌نیا در پست پاسور به توافق رسیده‌اند. علاوه بر این، مذاکره سایپا با بهزاد حیدرشاهی ادامه دارد.

Page Generated in 0.0043 sec