printlogo


کد خبر: 221311تاریخ: 1399/10/2 00:00
برای آماده‌سازی و برگزاری دیدار تدارکاتی
آغاز سفر جوانان و نوجوانان به دوشنبه

تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، صبح دیروز (دوشنبه) با پرواز اختصاصی از طریق فرودگاه مهرآباد، تهران را به مقصد دوشنبه، پایتخت تاجیکستان ترک کردند تا در اردوی آماده‌سازی که در این کشور برای آنها در نظر گرفته شده، شرکت کنند.
سایت رسمی فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر درباره برنامه بازی‌های تدارکاتی این دو تیم در تاجیکستان نوشته است: «نخستین بازی تدارکاتی دو کشور روز چهارشنبه سوم دی ساعت 14 در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه آغاز می‌شود و تیم ملی نوجوانان ایران برابر نوجوانان تاجیکستان قرار می‌گیرد. روز پنج‌شنبه چهارم دی تیم ملی جوانان ایران در همین ساعت و در همین ورزشگاه به مصاف جوانان تاجیکستان می‌رود. روز شنبه ششم دی دومین بازی نوجوانان ایران و تاجیکستان برگزار خواهد شد و روز یکشنبه هفتم دی تیم ملی جوانان ایران دومین بازی خودش را مقابل جوانان تاجیکستان انجام می‌دهد. تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان ایران پس از انجام این مسابقات تدارکاتی روز دوشنبه هشتم دی به تهران بازمی گردند.»
این دو تیم برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا و همچنین انتخابی جام جهانی آماده می‌شوند. جام ملت‌های نوجوانان با حضور 16 تیم در بحرین و جام ملت‌های جوانان هم با حضور همین تعداد تیم در ازبکستان برگزار می‌شود. سهمیه آسیا در این تورنمنت جهانی 4 تیم است.
آخرین بار دو تیم ملی نوجوانان و جوانان در سال 2017 به جام جهانی صعود کرده بودند که تیم ملی نوجوانان با هدایت عباس چمنیان درخشش خیره کننده‌ای در بازی‌ها داشت که می‌توان به پیروزی 5-صفر در برابر آلمان اشاره کرد. ایران در جام جهانی 2017 که در جزیره گوای هند برگزار می‌شد تا مرحله یک چهارم نهایی بازی‌ها صعود کرده بود.
 

Page Generated in 0.0058 sec