printlogo


کد خبر: 221237تاریخ: 1399/10/1 00:00
پرونده بازیکن جدید استقلال در حال بررسی
احتمال بخشش مرادی قوت گرفت

بابک مرادی با شکایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز 4 ماه از همراهی استقلال محروم شده است. این بازیکن به گفته خودش مرتکب هیچ تخلفی نشده و می‌توانسته برای استقلال بازی کند اما در حکم اولیه‌ای که از سوی کمیته تعیین وضعیت ابلاغ شد، مرادی مقصر شناخته شد و حق را به باشگاه ماشین‌سازی تبریز داده‌اند. با این حال باشگاه استقلال برای بازگرداندن این بازیکن تلاش‌هایی انجام داده تا شاید بتواند از مرادی که ظرفیت‌های بالایی دارد در لیگ بیستم استفاده کند. در همین راستا فرجام‌خواهی از سوی سران باشگاه استقلال انجام شده و نامه‌ای به استیناف رفته تا شاید محرومیت بابک مرادی کاسته شود و این بازیکن در کمترین زمان ممکن به ترکیب استقلال اضافه شود. 
در بررسی‌های اولیه مسئولان کمیته استیناف روزنه‌هایی از امید باز شده وهیچ بعید نیست محرومیت مرادی بابت همراهی استقلال بخشیده شود و این بازیکن فقط ناچار به پرداخت غرامت شود.
 البته استیناف هنوز هیچ حکمی درباره محرومیت مرادی صادر نکرده و چراغ خاموش حرکت می‌کند تا همه جوانب پرونده مورد بررسی قرار بگیرد اما زمزمه‌هایی مبنی بر بخشش و لغو این محرومیت از راهروهای فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود. قرار است طی روزهای آتی نتیجه این فرجام‌خواهی به اطلاع رسانه‌ها برسد.
 البته مرادی هم در این ایام هرگز مأیوس نشده و با قدرت به تمرینات خود ادامه می‌دهد. او این روزها یکی از آماده‌ترین بازیکنان در تمرینات تیمش محسوب می‌شود و با انرژی زیادی تمرین می‌کند تا بلافاصله بعد از پایان محرومیت و پرداخت غرامت به باشگاه سابق خود بتواند برای استقلال بازی کند.پست مرادی وینگر راست و چپ است و چنانچه در فرم بدنی مطلوب باشد که تمرینات اخیر استقلال نشان از آمادگی او دارد، محمود فکری بابت داشتن یک بازیکن خطرناک خیالش راحت خواهد شد.
 

Page Generated in 0.0051 sec